NYTT DESIGN OG HEADER!

Yo! Hva synes dere om det nye designet da, dere? Er det ikke fint? 

 

Nok en gang er det Rikke (søskenbarnet til Therese) som står bak jobben – hun er kjempeflink og har lagd både mitt og mange andre toppbloggere’s design tidligere. Har alltid blitt fornøyd med jobben hun gjør, og faktisk fått et enda bedre resultatet enn forventet – hver gang. Anbefaler henne varmt til deg som trenger hjelp med bloggen din! Det er selvfølgelig ekstremt viktig for meg at dere liker det, så vær så snill og kom med innspill om du har noen, så skal jeg prøve og innfri ønskene. Selv er jeg utrolig fornøyd, det er akkurat slik jeg vil ha det – enkelt, classy og smakfullt! 

Har sendt Rikke en liten liste over “småpirk” som skal endres, men ellers er designet fiks ferdig og jeg er strålende fornøyd! Så mye gøyere å blogge når man liker utseendet på sin egen blogg. Bloggen skal også være mye raskere å laste opp nå enn tidligere. Hurra! 
 


Nå skal jeg legge meg å sove litt, har hatt så vondt i hodet i dag. Tror jeg må til optiker å ta ny synstest, sliter med å se tavla og må anstrenge meg veldig. Fikk jo mine første lesebriller i vår, så det er urimelig kjedelig og kjipt at de ikke passer mitt behov lengre allerede. Merket det ganske kjapt, så tenker at synstesten jeg tok må ha vært feil. Kan da ikke være nødt til å betale for nye briller når det er gått så kort tid? Alle lurer meg. Haha. 
 

8 kommentarer
    1. Superfint design, og nydelig header! Også veldig fint at du er så fornøyd, noe som er det aller viktigste! 🙂 Ha en flott kveld, klem!

    2. Ljeg likte det veldig godt men en ting syns jeg det mangler og det er får å følge deg her på blogg.no hvis det er nye bloggere som vil følge deg kan det bli litt vanskelig for de.
      Men ellers var det jo kjempe fin. Jeg håper på snart nytt jeg og har hatt mitt i 4 år nå Hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg