DET POSITIVE, MEN OGSÅ DET NEGATIVE

Det positive:
Jeg har sittet hjemmefra hele formiddagen og jobbet med matte. Skal prøve å ikke bable for mye om skole på bloggen, vet jo selv hvor sjuukt kjedelig det er å lese om, men likevel vanskelig å la være når skolen blir så altoppslukende. Litt selvskryt: den siste tiden har jeg knekt et par matte-koder og fått på plass mye manglende grunnleggende. Føles så bra! Endelig ser jeg litt lysere på eksamenskarakteren til våren. Målet er jo å få 5! 
Det negative:
Forferdelig stygg uvane de siste to ukene, hvor jeg ikke har klart og kommet meg opp til mattetimene på mandagsmorgenen. Helgen sitter så innmari godt fast i døgnrytmen min! Men det skal ikke fortsette altså – blir så flau over meg selv. Tro om det er derfor jeg ble sittende å regne matte som en superhelt i formiddag 😉 Jeg kan det med å sette plaster på gnagsåret. 


Det positive: 

Henriette takket ja til leiligheten, og bor nå bare 7-8 minutter gåavstand fra meg. HURRA! 
Det negative: 
Stor fare for at det blir flere vinkvelder enn treningsdater på oss to’an.. Hehe. 

Det positive: 
Henriette inviterte meg med på interiørshopping i formiddag, og det passet øynene mine bra etter flere timer i matteboka. Vi gikk og tittet litt i Bogstadveien, før vi begge to kjapt ble sultne på noe digg. Rett på butikken, handlet inn sunn og deilig middag, lagde den sammen hos Henriette og tok en goood porsjon med den beste samvittighet. 
Det negative:
 

Tror dere ikke søtsuget meldte seg? Om man først starter dagen med å skulke og går rundt med litt uggen følelse, så er det fort gjort å fortsette dagen i dårlig spor. Etter min erfaring! Det ble en ny tur på Bunnpris hvor vi handlet hver vår smågodtpose, og angret selvfølgelig like mye begge to etterpå. Burde heller kjøpt frukt og dyppet i mørk sjokolade! 


Det positive: 
Det aller siste av tingene mine fra Trondheim er endelig ankommet Oslo! Der ligger lesebrillene mine også, som jeg så sårt trenger.. Håper nå i alle fall at de ligger der, for er jagguu ikke sikker… Den pakkingen skjedde så fort! 
Det negative: 

Aner ikke hvordan jeg skal få hentet tingene på Postnord OG jeg har så JÆVLIG vondt i øynene. Det verste er at det skjedde så fort og så plutselig. Hodet føles blytungt, sliter med å komme meg gjennom dagen, har vanskeligheter med å fullføre dette blogginnlegget – det er til å bli gal av. Vil bare sove å håpe at det gir seg i morgen, men det gjør jo ikke det. Alt virker super-anstrengende for øynene akkurat nå, bare det å se ut i rommet og bare det å.. være våken! Hva faen skjedde? Jeg så generelt bra for bare noen uker siden bare, jo! Ganske sikker på at det trengs sterkere saker til øynene mine enn de usle, svake lesebrillene mine…. Jævla frustrerende. 

Sorry for noen stygge ord, jeg har prøvd å begrense meg. Hilsen nordlendingen! 

11 kommentarer
    1. Veldig morsomt og litt annerledes blogginnlegg, det burde du gjøre mer! 😀
      Lurte også på om du kanskje har lyst til å skrive et eget innlegg om studier; hvilke studier du vurderer, positive og negative sider ved disse studiene, og hva du kan tenke deg å jobbe med?Og kanskje generelt tanker om å studere. Hadde elsket et sånt innlegg, synes det er utrolig spennende å lese om!

    2. Du er ikke den eneste som ikke klarer å komme seg opp til mattetimen mandagsmorgen 0830, haha. Det krever mye selvdisiplin skal jeg si deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg