DETTE SPISER JEG OFTE TIL LUNSJ

Det virker som at flere av dere ønsker litt “tips” og sånt om lunsj/middag og litt diverse oppskrifter? Det kan jeg prøve å komme med litt nå og da, for jeg tenker at det er begrenset hvor spennende mine enkle retter kan være. Eller er det kanskje bare en bra ting, at det er enkelt? Folk flest liker det jo enkelt, sant? 

SUNT & (VELDIG) GODT!

Jeg er enig i at lunsjen min ikke er kul og spennende at den fortjener 4 bilder, men klarte ikke å bestemme meg. Så det så! Her har dere altså en mer eller mindre typisk lunch jeg kan finne på å lage hvis jeg er hjemme og har god tid og vil kose meg. Sånn som i dag, hvor jeg ikke begynte på skolen før 13:40! Jeg spiser sjeldent lunsj på skolen fordi jeg har så korte skoledager, men det går jo an å ta dette med på skolen også hvis man planlegger litt. 

Speltlompene varmes litt i ovnen, ha på egg, skinke, ost og diverse grønt som befinner seg i kjøleskapet. Og så pesto da, nam nam! Hva jeg har på er det kjøleskapet som bestemmer, så her er det bare å kjøre på! Vurderte kjøttdeig egentlig i dag, men så orket jeg ikke, ville ha maten min ferdig på 1-2-3. 

Utrolig deilig og smakfull lunsj! Jeg elsker speltlomper, bruker det til mye. Både til denne lunsjen, taco, pizza, nachos og faktisk i lasagne også noen gang. 

Hva pleier du å spise til lunsj? 

12 kommentarer
    1. Hei! Jeg bor i Trondheim nå, men tenker på å flytte til Oslo neste år for å starte på nytt studie. Trvives godt i Trondheim og er litt redd for å flytte til en så stor by som Oslo der jeg har ingen kontakter. Kan du skrive litt om hvordan du har opplevd forskjellen og flyttingen mellom de to byene? 🙂

    2. Hei! Liker veldig godt det nye designet ditt, rent og ryddig! 🙂 Lurer på hvor den hvite genseren du har på headerbildet er fra? Satt utrolig pent på deg!

    3. Hei, jeg har begynt med laserbehandling (brasiliansk) tok første time igår. Lurte på om du kan fortelle litt mere om hvordan det går med dine lasertimer (er du ferdig?) osv 🙂

    4. Jeg elsker speltlomper! De siste månedene har jeg kun spist dette til lunsj. Pleier å ha på smørost, avokado, påleggslaks og ruccola, suuuper godt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg