BROWS IN PROGRESS

(Min behandling er sponset)

Er det lov å si at man er litt stolt over brynene sine? Haha. Jeg trodde ikke at bryna mine hadde så bra potensiale i seg, så må innrømme jeg er litt imponert over dem! You go girls, liksom 😉 Nå er det selvfølgelig MargretheBrow Rehab som skal ha all ære, men likevel… Hihi ♥

Kollasjen viser utviklingen til brynene mine siden første gang jeg var hos Brow Rehab for 5 uker siden! Morsomt å sette bildene opp mot hverandre slik, da ser man jo at det faktisk skjer ting. PS! På første etter-bildet har jeg litt makeup på brynene, men på siste derimot er brynene helt uten sminke! Kult, ikke sant? Jeg blir helt fascinert selv av å se på disse bildene, spesielt når jeg vet at siste bildet er helt uten sminke. 

To behandlinger har jeg hatt hittil, og sist var nå på tirsdag. Helt ærlig er jeg sykt fornøyd med brynene mine allerede, men gleder meg til å se utviklingen videre. De blir bare finere og finere, og fyldigere og fyldigere! 

 Vil dere ha et innlegg om hvordan jeg nå behandler brynene mine hjemme? – Og sminker dem? 

8 kommentarer

Siste innlegg