ÅRETS HALLOWEENKOSTYME

RØD LEPPESTIFT OG TO SÅR I ANSIKTET 

Easy as that! Overraskende nok fikk jeg flere blikk og kommentarer på at jeg var kul! KULT at man kan gjøre noe så “enkelt”, og ikke behøver å bruke masse penger på kostyme til Halloween. 

Halloween har aldri egentlig vært min “greie” og jeg hadde derfor ikke planlagt noe spesielt for årets Halloween heller. Så egentlig for meg å boikotte hele greia å bli hjemme, edru og kose meg i eget selskap for en gangs skyld. Men da Lisen, en venninne av meg som studerer makeup, sa hun kunne sminke meg kul hvis jeg ble ut, følte jeg at jeg måtte være med likevel! Kvelden ble helt ok, skal jeg være ærlig – er blitt så sykt party pooper den siste tiden. Drit lei av å drikke alkohol for å bli full, føler jeg kaster bort tiden min! Det er vel bare en fase jeg er inne i akkurat nå. Skal fortelle og vise flere bilder fra kvelden senere, først må jeg få orden på livet mitt akà rommet mitt. 

Kledde du deg ut i går? Fortell! Gøy å høre 😀 

9 kommentarer
    1. Hei! Hvordan er ditt forhold til kropp og kosthold? 🙂 Kan du unne deg å “skeie” ut eller holder du deg kun til sunne måltider? Hva innebærer deg eventuelt for deg å spise litt ekstra, er det liksom en liten sjokolade eller kan det være mer? Og spiser du mindre dagene etter eventuelt? 🙂

    2. Det var jo faktisk råstilig, ja! Jeg var på fest igår og drakk med glede masse, haha, huff! Men ser poenget ditt, er i slike faser selv innimellom… Jeg kledde meg ut som djevel, selvom jeg veldig gjerne skulle ønske jeg brukte noe mer blodig selv.

    3. Hei! Jeg digget dette kostymet ditt. Det enkleste er ofte det beste, er det ikke det man sier? Hehe! Har du brukt latex forresten, eller er det voks? Om det i det hele tatt er noen av dem, haha! Kjempe stilig i alle fall, så veldig ekte ut, selv om det var enkelt 🙂 Hvilken type evt. latex/voks og jukseblod bruke du? Merke altså 🙂
      Jeg er forresten blitt helt forelsket i bloggdesignet ditt! Har ikke helt likt selv, men innser nå at jeg ikke liker mitt 100% mer, haha :3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg