HALLOWEEN – FLERE BILDER

Som lovet, flere bilder av meg og Lisen fra lørdagens Halloween-feiring: 

Den berømte ølboksen! Dere har kanskje fått med dere videoen til Karolina? Lisen fikk det helt sinnsykt bra til, hun så helt RÅ ut. Om hun fikk mange blikk? Haha, gjett om! Enkelte forbipasserende fikk sikkert nakkeskader, så intenst de glodde. Veldig gøy! Vakten på utestedet kikket på oss og lurte på om vi trengte hjelp, siden vi var “skadet”, og vi bare “ja, til å komme inn her”. Der var det 28 års grense og stengetid, så det var NO GO! HAHA. Lov å prøve seg.. 

Min makeup ble improvisert av Lisen i siste liten, men ble veldig kult da, likevel! Til neste år skal jeg prøve å planlegge et kult kostyme i forveien. Kjenner jeg meg selv rett, blir det ikke å skje til neste år heller – men troen må man ha. Haha! Lisen har akkurat begynt på makeup-skole for å bli makeup-artist – bemerk dere navnet hennes, jeg er bombesikker på at hun kommer til og lykkes! Plutselig er jeg omringet av makeup-artister overalt etter at jeg flyttet til Oslo, bor til og med sammen med to! Det er gøy da, merker at min egen interesse for makeup har økt betraktelig.

Ønsker deg en fin mandag videre  Selv skal jeg på dansekurs og vinsmaking i kveld – følg meg på snap, tuvaw heter jeg 😀 

4 kommentarer

Siste innlegg