KADETTBALL

Guuuuri så fin denne helgen har vært! Både fredagens “Get together” og selve ballet på lørdag, har vært utrolig stas og hyggelig å delta på. Dere fikk vel med dere litt av kvelden på snapchat? Så det ikke flott ut, dere? Vi fikk servert en nydelig treretters middag som sitter ferskt i minnet – døds godt, men alt for små porsjoner for min appetitt, haha. Små porsjoner er visst normalt i slike selskap..? Det ble en kjapp tur innom maccern etter ballet, for å si det sånn. 

Kadettene var så flotte i uniformene sine og vi jentene strålte i lange, flotte kjoler. Jeg følte meg som en prinsesse! Med godt innøvde dansetrinn var det bare å svinge seg på parketten i takt med orkesteret som spilte livemusikk fra scenen. En utrolig flott opplevelse! Dansekurset og ballet har faktisk fått øynene mine opp for dans, og gitt massevis av mersmak. Hadde absolutt vært gøy og opprettholdt det man har lært hittil, og bygd videre på det! Min drøm er å èn dag få være med på Skal vi danse, nemlig. Hihi!!

 


BILDER FRA KADETTBALLET: 

Processed with VSCOcam with f2 preset
Min flotte date og meg. Jeg føler meg utrolig takknemlig over at jeg fikk være følget til Trym på ballet! Så tusen takk for det, Trym 🙂 

Processed with VSCOcam with f2 preset
Enja og sitt følge, Einar. 

Processed with VSCOcam with c1 preset

Processed with VSCOcam with c1 preset

Kjolen min satt sykt bra på meg, mye bedre enn forventet faktisk. Kvalitetsmessig, også! Den er fra Nelly og kostet bare 799kr, ikke mye det for en så fin kjole! Du finner den her

8 kommentarer

Siste innlegg