LASHES BY NINA WILLIAMS

Sponset behandling

I bortimot et halvt år har jeg nå gått uten vippe extensions – hovedsakelig på grunn av flyttingen til Oslo, og vipper har da rett og slett blitt bortglemt og nedprioritert. Går man en lang stund uten vipper glemmer man uansett hvor fantastisk DIGG det faktisk er. Mitt tips til alle som bruker vippe exentions kontinuerlig: gå uten en liten periode, bare for å sette litt ekstra pris på those amaze lashes når du har dem. Hihi!

Nå har endelig fått på vipper igjen, og det føles SÅ BRA! En ny hverdag – i alle om morgenen, når rennende mascara er et irritasjonsmoment jeg begynte å se meg lei på – atter en gang! Jeg sliter nemlig fryktelig med rennende øyne/mascara… Spesielt derfor, har jeg lagt min elsk på vippe exentions! 

 ♥ BROWS AND LASHES ON POINT ♥

Det har heller ikke vært så enkelt å vite hvem man skal gå til her i Oslo, for man ønsker jo så klart det beste resultatet! Og etter litt erfaring, vet man også hva man vil ha og ikke ha. Men nå tror jeg faktisk at jeg har funnet den perfekte vippedamen for meg! Etter at jeg begynte å fikse brynene hos Brow Rehab, ble jeg anbefalt og oppmerksom på Nina Williams (hennes instagram). Ikke bare har hun gode referanser og årevis erfaring med vipper, men det er også veldig greit å gjøre både vipper og bryn på samme sted ♥ Brow Rehab er best – er så sykt fornøyd med både vipper og bryn!! Assa, trenger jeg å presisere? Se bare på bildene! Det er Margrethe på Brow Rehab Frogner som gjør brynene mine forretsen, til dere som har spurt om det. 

Nina Williams (link til hennes instagram) gjør altså vippene mine heretter, og det er jeg utrolig takknemlig for. Hun klarte faktisk å få til vippene akkurat slik jeg ønsket dem – “naturlig”, men samtidig glam nok til at de blir lagt merke til. Jeg ønsket nemlig vippene mine litt mer naturlig denne gangen, tidligere har jeg følt på at vippene ble litt mye for mitt ansikt. Det er fort gjort at det blir slik! For meg føles det ikke naturlig å gå rundt med “full glam” og veldig dramatiske vipper til enhver tid i min hverdag. Men, for all del… Ønsker man full glam, fikser Nina også det 😀  

Nina pendler, og holder til både i Bergen og i Oslo.
Bestill time hos Nina: 

I Oslo på Brow Rehab – HER 

Eller i Bergen på Beauty London – HER
 

Jeg har volumvipper og nytt sett koster 1690,-. Kan spørre Nina neste gang om ytterligere informasjon om vippene, om noen ønsker det ♥​ Til og med min mannlige lærer på 65 år kommenterte vippene mine i dag, og det må man jo bare ta som et enormt kompliment!

– Flere som elsker vippe extensions? 

8 kommentarer
    1. Wow, så utrolig fint resultatet ble! Jeg tror virkelig jeg må se å få testet ut slike vipper snart, det er jo så fint 🙂 Ha en fin onsdag, Tuva <3

    2. Sykt fint! Har sååå lyst på vippeextention! Hvordan er vippene dine etterpå? reagerer du på limen? Siden du har følsomme øyne for maskara mener jeg.. 🙂 Jeg er så redd for å ikke ha vipper igjen når jeg er ferdig eller at jeg skal reagere på det

    3. Marie: Takk 😀 Nei, jeg reagerer ikke på limet! Selv synes jeg ikke at vippe extensions skader merkbart på mine egne vipper. Uansett er det bare å ha en god pause om du føler at vippene dine blir slitte, så vil de vokse seg sterke igjen 🙂

    4. Hva med naturlige pupper og lepper da? Ikke for å være ufyselig! Du ser dødsbra ut! OG jeg er veldig anti til alt slikt, men hva skjedde med å være naturlig i dag?! Syntes det er utrolig synd at det skal være slikt at man må endre på ting for å være fornøyd. Uansett om man har komplekser skulle det være mulig å akseptere den kroppen man har! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg