DIY: KLESSKAP

“Do it yourself” blir å lyve litt, da jeg har fått gooood hjelp av en snekker-venn av meg, hihi ♥

Men jeg er så sykt fornøyd at jeg bare er nødt til å vise dere! Har man ikke kontroll på klærne, så har man ikke kontroll på livet – sant, jenter?? Jeg bor i en gammel bygård, og på soverommet mitt står det et innebygd klesskap, som det ofte gjør i gamle bygg. I skapet var det ingen hyller, kun en stang, som gjorde skapet ganske ubrukelig. Derfor har jeg vært avhengig av stygge kurver for å få plass til alle klærne mine, jeg fikk plass til ET kurvsystem inne i skapet, ikke to, som jeg behøver. Den andre måtte “pent” plasseres på utsiden.. Det har irritert meg grønn helt siden jeg flyttet inn, da de stygge kurvene for det første er stygg (obviously) OG for det andre opptar unødvendig plass. Sååå, nå som jeg får plass til alle klærne mine i skapet kan jeg endelig hive ut kurvene. Små gleder i livet, haha ♥ 


Sjekk ut modellen i speilet da

Snakk om klær: jeg har myyye jeg vil selge/gi bort! Spørsmålet er bare hvordan?? Skal jeg selge her på bloggen, lage en egen salgsblogg/nettbukk eller kanskje instagram-konto? Hva tenker dere vil være mest lettvint? Jeg tenker uansett å vente til etter jul, men kom gjerne med forslag. 

12 kommentarer
    1. Mange som foreslår Tise – og det virker som en god idé! Evt. kan du selge noe på bloggen eller resten der! Ville i alle fall gjort det på en måte som gir deg minst mulig ekstraarbeid med det. Sånne ting kan ende opp med å ta mye tid, og da kan det sitte langt inne å gjøre det på en tilsvarende måte neste gang man har klær man vil bli kvitt – for det er jo en veldig lur måte å bli kvitt ting man ikke trenger. Kan også være et tips å sjekke om det er noen byttekvelder i Oslo, så lenge bytttekvelden er godt organisert, så er det en morsom måte å få tak i noen klær man kanskje ellers ikke ville fått tak i – i tillegg til å bli kvitt noe man ikke trenger! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg