MIDT I DEN FINESTE GLASUREN AV OSLO

TOPP HER / BUKSE HER / SKO HER 
(ADLINKS)

Både skoene og toppen er nå på tilbud! Har du små føtter som meg, er du heldig – Junkyard har bare str. 36 og 36,5 igjen. This is one of my favorite pair of shoes! De er så freshe atteeee

Å ha en SÅ FIN balkong som vi har, midt i den fineste glasuren av Oslo, er ren lykke! Luksus faktisk, er det. Balkongen er vendt ut mot et veikryss, som gjør at vi slipper å se rett inn i et murbygg når vi sitter og nyter “frisk” luft. Å sitte på balkongen å titte ned på folk om sommeren, med niplene på vift uten at andre enn det homofile paret i det rosa huset kan se oss – DET er digg det! Åh nei, gi meg bare sommer igjen. 

Anyways!! Vi kjører på med en spørsmålsrunde, eller “ukens spørsmål” kaller vi det. Jeg er for dårlig på å besvare spørsmål i kommentarfeltet, så ukens spørsmål blir bra! Svarer i morgen, så hva lurer du på? ♥ 

13 kommentarer
    1. Hei! Først og fremst må jeg si at jeg digger bloggen din! Og ikke minst at du nå blogger uten lengre opphold😉
      Jeg lurte på hva du hadde tenkt å jobbe med/studere videre når du var ferdig med å ta opp igjen fagene fra VGS?
      Klem

    2. Hvordan går jobbsøking i Oslo?
      Hvor mange eksamener har du igjen før du er ferdig med vgs?
      Har du blitt kjent med mange nye i Oslo, og i så fall hvordan kommer du i kontakt med de?
      Elsker at du har blitt såå flink til å blogge den siste tiden!! Du er super <3

    3. Hva synes du om Bjørknes hittil og hvilke fag tar du opp?
      Hvordan går jobbsøkingen, klarer du å leve på kun det du får av blogg.no?
      Og kan du legge ut en typisk treningsrutine for deg? 🙂

    4. Hvordan føler du det var å flytte til Oslo? Finnes det fine leiligheter for 1 person å leie eller er det mer deling det går i? Er det lett å bli kjent med folk eller er folk kalde og ikke interesserte i nye venner som jeg har fått inntrykk av før der?
      Jeg vurderer å flytte dit litt selv:)

    5. Hallo!
      Hvor pleier du å dra ut i Oslo?
      Hvordan pleier du håret ditt? Du har så fint hår!
      Kan du dele dine skjønnhetstips?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg