VIPPER OG BRYN

(Sponset behandlinger) 

Når det kommer til forfengelighet, er jeg ganske så todelt. Her kjører vi strake motsetninger, det finnes ingen middelvei. Jeg går enten helt uten sminke og håret dratt opp i en tilfeldig “dott”, eller så babe’r jeg meg skikkelig opp med full makeup og leppestift og greier. Da føler jeg meg sexy! Men grunnen til at jeg ofte går uten sminke er 1) Jeg er lat, sminke tar for mye tid!

– VIPPENE ÅPNER OPP ØYNENE MINE – 

Vippeextensions er skapt for late mennesker som meg! 3-10 minutter kan jeg bruke på å legge full makeup, og det takket være bryn og vipper som alltid er på stell. Noe av det beste med å bo i Oslo? BROW REHAB! Haha, så sykt overfladisk, men jeg mener det. “Brow rehab” stod det (blant annet) på listen min over “positive ting med å bo i Oslo”, når jeg skulle avgjøre flytting eller ikke i sommer. No kidding. Det er så lett for meg å gjøre makeup nå, vippene er der 24/7 og brynene mine er fyldigere enn noensinne, perfekt definerte og formet til ansiktet mitt. Så da er det bare for meg å fylle inn litt blyant her og der, og å legge hudsminke, da. Easy peasy! Sånn sett er livet jævla deilig. 
 

Selv om mine behandlinger er sponset, er det ikke sånn at jeg gjentatte ganger hadde orket å gå tilbake og skrevet på bloggen om resultat, hvis jeg ikke var sykt fornøyd. Derfor kan dere stole på meg når jeg anbefaler Nina (for vipper) og Margrethe (for bryn). Disse damene år meg til å elske livet litt ekstra de dagene jeg er til refill/oppfriskning av bryn og vipper. 

BESTILL TIME: 

Hos Nina for vipper:
I Oslo på Brow Rehab, HER
Eller i Bergen Beauty London, HER (hun pendler) 

Hos Margrethe for bryn: 
I Oslo på Brow Rehab Frogner, HER

Hva synes du om brynene og vippene mine? 
 

11 kommentarer
    1. Hei!
      Tenkte jeg skulle bestille time, men når jeg skulle velge behandling så kommer det opp masse forskjellig! Jeg vil ha akkurat det du har. Hva er det?

    2. Må innrømme at brow Rehab virkelig har gjort deg mye vakrere, selvom du alltid har vært en av mine drømmedamer så ja. Jeg har anbefalt brow rehab til alle mine kompiser, som sliter litt med monobryn.
      Elsk nuss nuss
      Hilsen din kjære Patrick,
      Btw, finnes det noe lignende brow rehab til evt, rumpehår. Hehe, et heeelt tilfeldig spørsmål. Takk for svar på forhånd. Luuuv

    3. Superfiint, du er vakker!
      Søkte på Iglow her om dagen, og kom opp et blogginnlegg om at du har testet det. Har nå bestilt det, etter og ha hørt mye positivt fra mange. Hva er din erfaring med serumet? Kleem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg