DE SØTESTE VINTERSKOENE

ADLINK / SPONSET 


 

SVEA BOOTS – ROSASVART OG NATURE // FRA JUNKYARD

Se hvem som har fått seg roooosa vintersko!! Jeg er blitt helt betatt av disse søtingene. – Og det sier hun som egentlig ikke liker rosa klær (eller, gjør jeg kanskje?). I år var jeg usikker på hvilke, eller i det hele tatt om jeg skulle ha ordentlige vintersko, men fornuften slo heldigvis inn den dagen jeg skulket skolen fordi jeg frøys sånn. Hadde likevel ikke sett for meg å gå med rosa vintersko noensinne, haha. Men disse er så sykt fine og søte, følte meg litt kulere enn alle andre da jeg gikk på butikken i stad. 

Skoene er ganske lik Timberlands, bare at de er billigere (500,-), og etter min mening lettere på foten og derfor litt mer “brukervennlig”. Har Timberlands fra før av, så har testet begge. Timberlands er også gode altså, men synes de er litt “ork” å bruke da de er så massive. 

Junkyard har gitt meg tre digge rabattkoder! Rabattkodene gjelder helt frem til 21. desember ♥

SKO – rabattkoden “SKO10” gir 10% rabatt på ALLE sko (HER)
JAKKER – rabattkoden “JAKKER20” gir 20% rabatt på ALLE jakker (HER)
SALGSVARER – rabattkoden “EXTRA15” gir 15% ekstra rabatt på ALLE salgsvarer (HER

Happy shopping og god fredagkveld, kjære lesere ♥

35 kommentarer

Siste innlegg