INNKJØP FRA ULLARED

Helloo friday!

Ææhh!! Har akkurat satt på negler på egenhånd og det er helt sjukt vanskelig å treffe rett på tastaturet. Sånn generelt er det helt jævlig upraktisk med lange negler, jeg er på nippet til å røske de rett av igjen. Man må bruke litt ekstra tid på do, for å si det sånn. Kan hende det er en vanesak, hva jeg vet – godt vant med korte, stygge negler bare. Men må da leke litt classy sassy innimellom, sant? Fine negler utgjør så stor forskjell helhetlig for et antrekk og/eller på bilder, så jeg prøver! Resultatet ble ikke så verst, bare man ikke niglor. 

Før pleide jeg å vise frem alle mulige kjøp jeg gjorde, uansett om det bare var hvite truser og sokker fra h&m – ALT skulle på bloggen. Nå derimot blir det ofte til at det meste av det som frontes enten er sponset og/eller at man tjener penger på å poste det. Det er litt dumt, synes jeg, så nå skal jeg rett og slett å vise dere innkjøpene mine fra Ullared hvor jeg var for et par helger siden. Skikkelig harryhandel, noe av det verste jeg har vært med på, det skal sies.. Bilturen på over 4 timer per vei (jeg ble “lurt”.. ante ikke at det var så langt, haha) var kanskje ikke helt verdt det i mine øyne, men fikk handlet snus, mye nips og forbruksvarer til rundt tusenlappen for alt. Ikke helt gæli det, nei!




Øyemasken nederst til høyre må være et must have for grinejenter som hovner opp. 


+ en god del andre ting kommer jeg på nå, som jeg allerede har tatt i bruk og ikke orket å finne frem. Sorry not sorry

Er jeg forresten alene om og aldri hørt om Ullared før? Tydeligvis ganske overraskende for venner av meg at jeg ikke visste hva Ullared var. 
 

7 kommentarer
    1. Ullared, har jeg hørt om men aldri hvert der selv. Har litt lyst, men er som deg skeptisk til om det er verdt den laaaange bilturen !
      Ha en super helg 🙂

    2. Laila Marina: Ikke verdt det med mindre du skal ta en overnatting i Gøteborg, alt for langt å kjøre for en dagstur – etter min mening, hehe 🙂 Takk, det samme til deg <3

    3. Haha, har fått med meg tv-programmet derfra et par ganger når jeg har løpt på tredemøllen på treningssenteret (ville aldri satt det på selv). Ganske underholdende!

    4. Hva har skjedd med ansiktet ditt? Fulgt bloggen din over lengre tid, ser nå hvordan det å være blogger har påvirket deg haha. Fyll i leppene og kinnene. Ansiktet ditt virker helt hovent jo, Tuva. Why? Du har en naturlig skjønnhet og hadde virkelig ikke trengt dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg