BROW REHAB – FØR & ETTER

(Min behandling er sponset)

FØR BROW REHAB: 

Etter at jeg begynte å fikse brynene mine hos Brow Rehab i høst, er jeg blitt helt obsessed med øyenbryn. Bryna til folk er liksom blitt noe av det første jeg legger merke til – både positivt og negativt. Men bryn er ikke lett!! Så jeg “dømmer” ingen, se nå bare på mine egne “gamle bryn” på bildet over! På det tidspunktet trodde jeg selv at de var ganske så fine, og joda, de var absolutt ikke helt på villspor, men nå i ettertid ser jeg at formen på brynet ga meg en mer bitchy look. Fascinerende å se hvordan bryn kan forandre et helt ansiktsuttrykk! Jeg elsker det. 

I går var jeg endelig tilbake hos Margrethe og fikk freshet opp brynene igjen. Over èn måned siden sist, så på den tiden hadde farget fadet, dunhår rundt hadde vokst ut og formen hadde sklidd litt ut. Jeg tørr nesten ikke å røre de selv, for vil jo ikke “ødelegge” arbeidet hennes, sant! Nå er de endelig på plass igjen og jeg følte meg straks mye freshere! Tusen takk for at du gjør brynene mine så fine hver gang, Margrethe ♥ 

Bestill time hos Brow Rehab HER
(Margrethe holder til på avdeling Frogner) 

3 kommentarer
    1. ÅH! Så utrolig fine de ble <3 Troor jeg skal vurdere å gå og få fikset mine også snart! Det blir jo så fint resultat, og så deilig det må være å slippe å sminke dem hele tiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg