MORE CLASSY, LESS TRASHY

Denne uken var jeg og spiste lunsj sammen med Henriette, og hun ville innom Zara etterpå for å titte etter en bukse bare. I det vi entrer butikken skyter jeg ut “Jeg hater egentlig butikker, blir så stresset av det. Finner aldri noe lengre”. Haha, hvem tror dere svidde av mest penger? Jo – hun som aldri finner noe lengre 😉 

– Men til gjengeld er jeg utrolig fornøyd med alt jeg kjøpte! Foreløpig får dere bare en smakebit, men skal få redigert bildene i løpet av dagen, så poster jeg et aldri så lite innkjøps-innlegg enten senere eller i morgen ♥ Kanskje dere finner litt inspirasjon eller rett og slett bare får lyst til å herme! Zara har så mye fint for tiden, folkens!! Så mange søte skjorter/bluser som passer perfekt for årstiden vi går inn i nå.

189 kr bare for denne elegante, nydelige kjolen ♥

Det jeg mener med overskriften er at jeg har funnet ut at jeg må bytte ut noooen av magetoppene mine med litt mer classy, søte topper og bluser. Hell no – jeg er fortsatt ikke voksen og jeg skal fortsatt embrace denne fortsatt unge, flotte kroppen min i magetopper og høytlivsbukser – men jeg ble jo faktisk tross alt 23 år nettopp. Alt til sin tid og anledning, sier nå jeg ♥
 

15 kommentarer

Siste innlegg