BEST DAY EVER

Heeei!! Ååh, jeg gråter.. Må dere være et helt år til neste 17. Mai? Herlighet for en hyggelig dag det er, definitivt min nummer 1 favoritt-dag i året. Som alle andre virker det som, haha?? Finnes det noen nordmenn som IKKE liker 17. mai?? Jeg har masse masse bilder jeg har lyst til å dele, må bare først luke ut favorittene. It’s more coming! Vet dere hva? Det er så gøy å blogge litt igjen om dagen. Håper den gleden fortsetter ♥

Årets feiring var ingen unntak, koset meg i selskap med fine venner, min kjekke mann OG digg mat og drikke fra morgen til kveld. Vanskelig å holde en person skjult fra bloggen når man er så hinsides stolt over han – selv om jeg er og har vært sinnsykt skeptisk til å blottlegge mine fremtidige forhold igjen. Det blir så utrolig mye mer sårbart når det blir såpass public. Hvorfor skriver jeg dette? Jo, sikkert for å forberede dere på et kliss klass-bildet i neste blogginnlegg, hehee..

Selvskryt: JEG lagde pavlova for første gang og den ble spist opp så fort at jeg nesten såvidt rakk å smake på den selv ;))) Such a wifey… 

Som sagt: stay tuned for kliss klass og flere bilder!! 

8 kommentarer
    1. Så glad for at du har begynt å blogge igjen! Har alltid vært en fast følger tidligere og det skal bli spennende å følge deg videre! 🙂
      Håper du hadde en kjempefin 17. mai!

    2. Ja, jeg liker ikke 17.mai.. Forstår virkelig ikke hvorfor folk syntes det er så gøy!! Syntes det er en kjedelig dag?? Kanskje fordi jeg kommer fra bygda, hvor det skjer veldig lite, og alle samler seg i en idrettshall, og det er det…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg