JEG LEVER FOR SLIKE DAGER

Hei venner! Denne helgen har vært så innholdsrik og fin, og vil derfor dele litt bilder med dere fra jeg var i parken på lørdag. Gradestokken har vist nesten opp mot 30 grader her i Oslo – herregud så deilig å kjenne solen steke mot huden igjen! Samlet en liten gjeng på verandaen min med en kartong hvitvin, før vi avsluttet dagen i Frognerparken med enda mer vin, latter og pizza. Som Bettina sa: “det er lenge siden jeg har hatt det så her fint og koselig!”.

Jeg lever for slike dager, føler meg så genuint lykkelig når jeg er omringet av venner jeg virkelig setter pris på å ha i livet mitt. Klarte til og med å sole på meg knallrød nese og soleksem (helt jævlig), så det er ingen tvil om at sommeren endelig er kommet. 

Mine venner er de beste ♥
 

23 kommentarer
    1. haha, har du liksom begynt å blogge igjen nå? hvor lenge varer det denne gangen, 2 uker, eller 3? :’))

    2. Så hyggelig! Sommerkos med gode venner er det jeg lever for altså <3
      Trine, hvorfor gidde å skrive en sånn kommentar? Nyt heller det at hun blogger nå! Det er ingen andre sin sak hvor lenge eller hvor ofte Tuva skal blogge, vi blir ikke tvunget til å lese det!

    3. Hei Tuva! Dette er ikke for å være frekk eller noe i den duren, bare noe du kan tenke litt over. Det er flere ganger sånn som nå, hvor du lover at du skal blogge mye mer fremover, men likevel ikke holder det og faller helt bort. Jeg syns det faktisk er ganske useriøst og egentlig litt dårlig gjort, når du vet du har opptil flere faste lesere. Ganske skuffende og irriterende at dette skjer gang på gang når du lover. Syns du enten skal ta dette litt mer seriøst eller bare kutte helt ut..

    4. Mathea – det skriver jeg nettopp pga. det anonym sier over her. Synes det er respektløst ovenfor leserne å love at nå skal man skjerpe seg, gang, på gang, på gang. Når hun sier dette så bruker man jo tid på å gå inn på bloggen – som aldri blir oppdatert. Kanskje du bør ta til deg rådet av anonym tuva, og enten ta dette 100000 ganger mer seriøst eller bare slutte helt. dette blir bare for dumt 🙂

    5. Oi! Det ser ikke så veldig bra ut med sånne lepper.. Du er mye finere naturlig, selv om du sikkert ikke ser det selv

    6. Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi bo både vinter og vår.
      Både vinter og vår.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi ligge i soveposen vår.
      I soveposen vår.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi ligge med nattkikkerten vår.
      Med nattkikkerten vår.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og madrassene våre av mose består.
      Av mose består.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og bindingsverket av raier består.
      Av raier består.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og bindingsverk-fyllet av granbar består.
      Av granbar består.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og raie-festene av bjørkenever består.
      Av bjørkenever består.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi brenne et bittelite bål.
      Et bittelite bål.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg