FOR MYE INFORMASJON?

Hei mine nydelige lesere! Jeg elsker at dere er så utelukkende(!) positive til at jeg er tilbake – absolutt ingen selvfølge det, må bare nevne det igjen ❤ Smask til akkurat deg!

Det er tungt å skulle kombinere en 100% stilling og blogg ved siden av, men så lenge jeg ikke legger for mye press på meg selv, og er meg selv fullt ut og viser mitt sanne jeg, både med og uten sminke, gir litt faen generelt, da skal det nok gå helt fint. Nå blogger jeg for eksempel fra mobilen, det tenkte jeg alltid før at ikke var «godt nok» – for en tullete tanke. Ingen som ville visst det om jeg ikke nevnte det 🙂

Har så vannvittig mageknipe. Sluttet å snuse nemlig for 6 dager siden men jeg har jukset masse, foruten om i dag, så i dag har vært en forjævlig tung dag. Skal snakke litt mer om snus-slutten en annen dag, ikke helt i humør til det nå. Mageknipen kommer altså av overspising av all mulig mat jeg har fått klørne i, i løpet av dagen. At jeg klarte å karre meg selv ut av døren denne aften for å trene, er et sant mirakel. Heldigvis kicket ikke mageknipen for fullt inn før etter endt økt, men det skal bli godt å komme seg på do (for mye info?) og få avsluttet denne dagen. Håper på en lettere snusfri dag i morgen. God natt fra surfetta!

9 kommentarer
    1. Nydelige deg<3 er så fint å ha deg tilbake! Ta det i ditt tempo og i mengden som passer deg, tror de fleste bare er glade for å i det hele tatt ha deg tilbake<3<3<3

    2. Hei Tuva! godt å se livstegn fra deg. du har alltid vært en av mine favorittbloggere, og selv etter du ble litt borte så har jeg tenkt på deg gjevnlig. sjekket bloggen og hatt et håp om at du skulle være tilbake. håper du er tilbake og at du har det godt! beundrer deg så mye, ønsker deg alt godt. hilsen ei i trondheim.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg