Bestemor snorker som f, så nå går jeg å ser på gossip girl!

Endelig er gossip girl ferdig nedlastet, så nå skal jeg gå å balle meg inn i bestemors deilige dyne og kose meg med gossip girl;D Jeg sover alltid så godt når jeg er her.

Ligger nå oppe i stuen med nettverkskabelen koblet til, for hun har nemlig ikke trådløst nett. Baah! Tror egentlig jeg skal være glad for at hun i det minste har nett. Bestemor ligger på rommet ved siden av, og jeg hører at snorkingen hennes bare blir høyere og høyere. Det er faktisk nesten ikke er til å holde ut. Rart hun ikke har fått noen naboklager enda. Kanskje fordi nærmeste nabo er på 200 meters avstand, minst.
Ja så  nå går jeg å legger meg å putter headsett proppene i ørene og ser på litt gossip girl!:)

gossipgirlcast200702
Guttene i gossip girl er jo ganske flotte å se på, eller hva?

tuvi
Et bildet av meg som er tatt for ganske lenge siden. Tror det er det beste.  For hvis jeg legger ut et bildet av sånn som jeg ser ut nå, så skremmer jeg bort alle de 28344384 leserne mine:)
God natt alle sammen <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg