• 30.05.2017 - 13:34
  • JEG LEVER FOR SLIKE DAGER

    Hei venner! Denne helgen har vært så innholdsrik og fin, og vil derfor dele litt bilder med dere fra jeg var i parken på lørdag. Gradestokken har vist nesten opp mot 30 grader her i Oslo - herregud så deilig å kjenne solen steke mot huden igjen! Samlet en liten gjeng på verandaen min med en kartong hvitvin, før vi avsluttet dagen i Frognerparken med enda mer vin, latter og pizza. Som Bettina sa: "det er lenge siden jeg har hatt det så her fint og koselig!".

    Jeg lever for slike dager, føler meg så genuint lykkelig når jeg er omringet av venner jeg virkelig setter pris på å ha i livet mitt. Klarte til og med å sole på meg knallrød nese og soleksem (helt jævlig), så det er ingen tvil om at sommeren endelig er kommet. 















    Mine venner er de beste ♥
     

  • 24.05.2017 - 10:32
  • NYTT TRENINGSPROGRAM

    Nå som alt av obligatoriske festligheter er overstått og jeg skal på ferie med toppidrettsutøveren min om en drøy måned, er det virkelig dags for å legge inn sjettegiret på trening. MYE kan skje på en måned med riktig kost og hard trening, og der har jeg fått hjelp av nettopp toppidrettsutøveren min selv, som har satt opp program til meg. Jeg trenger noe håndfast å forholde meg til om jeg skal klare å komme meg på trening, da motivasjonen i det siste har vært på bånn. Skal få tatt helkroppsbilder i dag som jeg skal sammenligne med om en måned :-D Gleder meg til å se hva jeg klarer å få til!

    I går startet jeg og Magnus dagen med hotellfrokost (♥), før vi slo oss løs på dag èn av treningsprogrammet mitt. En superherlig og tuuung start på dagen, haha. Øvelsene vi kjørte kjennes på rumpa i dag skal jeg si dere, skriver de opp lengre ned hvis noen vil prøve ut samme økta. Kjøøøør på! 




    Jeg ønsket fokus på ben og rumpe i programmet mitt, og har derfor 2 harde benøkter i uka av totalt 5 økter.
    Feel free too try it out:

    Knebøy 4 sett * 10 reps 
    Strake markløft 4 sett * 12 reps 
    Kabel squat 5 sett * 8 reps 
    Hip thrust 5 sett * 12 reps 
    Utspark fra maskin - Leg extension 4 sett * 10 reps 
    Kickbacks 4 sett * 12-15 reps 




    Hva er din absolutt favoritt-øvelse for ben/rumpe?
     

    Facebook / tuvaw.blogg.no

    Instagram @tuvaw

    hits