God helg folkens + noen bilder fra en tid jeg savner

Heeei du:)
Er nesten nettopp kommet hjem fra jobb og nå sitter jeg sammen med Therese, med vær sin pc på fanget. Jeg skal sove her i natt, så i natt blir det blogglan. haha:D Er litt sliten etter skole og jobb. Men går man ikke skole, får man ikke utdanning. Og utdanning betyr cash. Jobber man ikke, er man ei fattiglus. Om ikke foreldrene dine driter penger og gir deg alt du vil ha.

God helg folkens! I helgen så skal jeg prøve å gjøre minst mulig. Jeg skal trene, blogge(videoblogg kommer), sove, slappe av og lade opp til ei ny helvettesuke. Skal dere gjøre no spesielt i helgen?

Legger med noen bilder fra en tid jeg savner. De er fra da vi var på klassetur med de "Hvite Busser" i høst. Tidenes tur så syykt! Opplevde veldig mye på den turen og har mange spesielle minner fra den turen som jeg vil huske for alltid. Har aldri hatt det så morsomt før. I wanna go back to Poland. Og det blir jeg så absolutt til å gjøre også:)

Therese, Marte, meg og Thorpus. Denne kvelden endte desverre ikke like bra som den startet. uff

Meg og Robin i klassen som jeg er forelsket i.

Blondinene mine. sexyy

Ett av tusen av tullebildene vi tok i bussen. Se på Markus i bakgrunn, hahaaa! Her leker jeg modell. Fin ikke sant?

hahahaa. Trenger ikke si noe, bildet snakker for seg selv!

Også må jeg ha med et trist bildet. Dette kaltes skyteveggen. Inntil denne veggen skøyt tyskerne trettenåringer i skallen mens de stod med ryggen til. Helt grusomt!

Fint å mimre litt tilbake. Hva er det beste dere har opplevd i 2009?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg