At school

Hello sunshines!
Jeg sitter selvfølgelig på skolen nå i skrivende stund så skoleflink som jeg. Jeg kødda! Ikke med at jeg er på skolen, men det siste kan jeg ikke akkurat si at jeg er. Kom faktisk tidsnok også, thumbs up for me! Greit nok at skolen er dritt nok i seg selv, men så skal jeg på jobb rett etterpå. HURRA for friitid! Har sovet minimalt i natt, så det blir nok en tidlig kveld på meg, hvis jeg ikke plutselig kvikner til når klokken slår tolv, som vanlig, som om at noen skulle ha puttet speed i meg.

Etter jobb så skal jeg til Nikita å få nappet og farget øyenbrynene og øyenvippene, som gjengjeld for at jeg var hårmodell for dem. Så nå har jeg spart øyenbrynene mine i to uker så jeg føler meg som en huleboer med forvokste øyenbryn. Men nå er det friminutt så nå skal jeg gå å finne vennene mine og prøve å være litt sosial!

Har ingen bilder her på skolepcen, så legger med en sang. Den ble laget bare dager etter at popkongen døde.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg