huhh?? ironi, hva er det?

Heeelluu!! Driver å laster opp en video nå om ukens innkjøp, men det tar jo så laaaang tid at jeg sovner snart av. Men nei, den videoen skal ut før jeg legger meg.

Jeg har funnet en ting som irriterer meg som faen, og det er de som rett og slett ikke skjønner hva ironi og sarkasme er. Hvis jeg for eksempel skriver at jeg synes Susan Boyle (hun x-faktor stjerna som ikke har utseende med seg) er verdens deiligste, så er det faktisk noen som ikke fatter at det er IRONI. Altså ironi betyr at man ikke mener det, at man som oftest mener det motsatte. Get it?

Verdens søteste topp, love it!

Slenger med noen sanger som blir spilt mye:
 
Owl City – Fireflies

Jay-z ft. Alicia Keys – Empire state of mind

Har du noen sangtips til meg?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg