konkurranseinstinktet er på topp

Heihåå! Nå har kroppen og øynene mine fått hvilt seg i to gode timer og magen har fått påfyll. Så nå er jeg i godt humør, med andre ord. Jeg er blitt helt avhengig av å ta meg en powernap etter skolen, men det suger jo om kveldene når man er lys våken, når man ikke skal være det. Menmen.. Jeg har forresten avsluttet solkort konkurransen og vinneren er blitt kontaktet på mail, så sjekk mailen deres alle sammen!

Vi hadde i dag en utholdenhet/styrke test på skolen i dag som gikk ut på å stå med hendene vannrett ut, mens man går gjennom alfabetet MED 30 sekunders mellomrom. Dette er lettere sagt en gjort. And guess who the winner was? Så klart var det meg! Overlegent også. Jeg så bare alle andres hender datt ned en etter en ganske tidlig i alfabetet, men jeg skulle klare det. Er det noe jeg har så er det konkurranseinstinkt og utholdenhet. Det svei i armene på slutten og de begynte å skjelve, men å gi seg. NEI det skal man ikke. Man må bite tennene sammen og fortelle seg selv at "Dette klarer du".

Denne utholdenhet/styrkeøvelsen kan du jo utfordre eventuelt klassen din med? Det er kjempegøy!

Her har dere en video jeg fant på youtube for en stund siden, som jeg bruker omtrent 4 ganger i uken for å stramme opp fisken. Den hjelper! Og tror nok de fleste klarer å gjennomføre den.

Er du et konkurranse menneske?

3 kommentarer
    1. Jippi! Nå blir det soling på meg, tusen tusen tusen takk Tuva!
      Digger deg å bloggen din 🙂

    2. Må bare si at jeg digger bloggen din ! oppdaga den akkuratt :p veldig kul blogg!
      Jeg trente nettop alle de der trenings greiene, kjempebra. Kjente musklene i magen stramte seg virkelig. Jeg har lett etter sånn trenings program, leenge. Endelig 😀 Takk !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg