If you’re cool, stay at school eller noe sånt..

Heihei! Sitter på skolen nå og koser meg med en powerpoint presentasjon som handler om hinduismen. Skjønner ikke at RLE er et obligatorisk fag, for skjønner ikke vitsen hvorfor folk som ikke er hinduer og buddister skal lære alt mulig om dem. 

Jeg forsov meg ikke i dag forresten, men kom faen meg for seint alikevell. Var 100% innstilt i går da jeg la meg at, NEI i dag skulle jeg IKKE forsove meg. Men det som selvfølgelig hendte var at da jeg gikk til bussen, så kjente jeg i lommen for å sjekke om jeg hadde alt med meg, men der var det da ingen busskort. Så jeg sprang hjem i en sinnsyk fart, fant busskortet og sprang til bussen igjen, men det eneste jeg så da var bakdelen til h*r* bussen som kjørte rett forbi meg.. Nesten så jeg bare hadde lyst til å gå hjem å legge meg igjen da.

Herlig morgenen sier jeg bare. I tillegg har jeg selv fått bekreftet nå at man får kviser av å spise godteri. Så jo ut som det pizzatryne da jeg våknet i morgest. Har aldri før hatt SÅ mange kviser på en gang, æsj..

chiller til denne sangen at moment, digg'ass!

K'naan- Take a minute

Her har dere noen skolepics

Warpus og Thorpus koser bare litt i gangen. Ikke uvanlig altså

Meg og guttaboys! De er bra kjekke, or what? Begge er forresten single. Lurer på hvorfor.. Go and get them tigers


Herlige folk<3

Minner om konkurransen hvor du kan vinne Hair Extension fra Pilus. Meld deg på HER. Den andre konkurransen om cardigan og selvbruning blir avsluttet i dag, så dere må følge med om det kanskje blir du som vinner;)

5 kommentarer
    1. koffer har ikke fettebra oppdatert bloggen på 3 daga? DEM MISTE LESERAN!!! spre det videre! men æ ska slutte me klaginga, du har mega bra blogg Tuva! æ e en fast leser fra nordlys byen her i nord 😉 bare fortsett me den brae blogginga Tuva! STÅ PÅ 😀

    2. hallo, de guttene var jo drit kjekke på godt norsk digg!:P
      jeg digger bloggen din jeg syntes du skulle ha ligget på topp lista istede for voe! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg