Canada Goose inspirerte jakker- HOT or NOT?

Nå for tiden har alle skaffet seg fake canada goose jakke. Uansett hvor jeg snur meg på skolen, så ser jeg hvertfall en person som går rundt i en "Canada Goose" jakke. Det er det som er "in" for tiden. Personlig liker jeg jakken veldig godt, og den er utrulig god og varm. Har egentlig veldig lyst på en selv, men samtidlig ikke. Hvis jeg skal ha en canada goode jakke så skal den i hvertfall være ekte. Men selvfølgelig, den er jo veldig dyr da.

Jeg liker ikke å gå i det alle andre går i, for jeg liker å skille meg litt ut i fra mengden. Så hvis du vet om en nettside eller butikk hvor jeg kan få tak i en fin men samtidlig god og varm vinterjakke, så si i fra!
Hva synes du om Canada goose inspirerte jakker?
Hvilken farge synes du er finest?

29 kommentarer
    1. Ekte (Y) de må i det minste se litt kvalitet ut ! ;p Liker best svart og rød.
      Beerenberg kan ha noen fine jakker, vet ikke hva de har nå, men er ikke så utbredt merke at alle har det ennå ! ;p

    2. Man ser godt at canada goose jakkene er fake, og det ser bare dumt ut spør du meg. Greit nok å kjøpe parkaser med pels som ligner litt på jakketypene til canada goose. Men med falske merker osv. ser det ut som du har vært på billigsjappa i tyrkia. Det er sikkert helt jævlig kvalitet på de også. Canada goose er jo kjent for utrolig bra kvalitet, så om jeg var deg hadde jeg kjøpt ekte. Det er verdt hver eneste krone! Den er så sinnsykt varm og god, og den ser bra ut. Jeg har aldri vært mer fornøyd med en jakke enn den.
      Også må jeg bare spørre. Er dere så fattige på skolen din at ALLE må kjøpe fake??

    3. Blir det samme med Canada Goose no, som det va me Bergans, plutseli hadde alle det. Bortsett fra at Bergans faktisk e ekte. Men e så kjedelig når alle skal gå me det samme, ka e liksom poenge me det?;p

    4. enten kjøper man ekte ellers dropper man det, de er ikke så dyre at man ikke kan spare til å få en ekte! tenk på de som har lagt tid inn i å lage disse jakkene, så bare ripper noen off hele designet dems. kjøp EKTE eller finn en fin billigere jakke med original designet.

    5. Det er no spørs om du har lyst å gi 7000 kroner for jakka som du kanskje uansett vil bytte ut til neste år 🙂 jeg stemmer for fake, kanskje siden jeg har allerede en fake. Den fake ligner utrolig mye på den ekte, det er kanskje tyngden og pelsen som du merker på denne fake modellen som jeg har ;9 ellers merker du ikke noe på kulden utenfor. Hva så om denne jakka er “in”? Vil du ha ei varm jakke for 7000 kroner eller 1000 kroner?

    6. canada goose har vært på markedet i flere år, og sjøl så sikla æ etter dem for 3 år sia, men syntes dem va for dyr. og grunnen til at det e “in” nu, e fordi man får kjøpt fake jakka OVERALT på internett. hvis man skal telle alle man ser med ekte jakka, blir antallet mye mindre.
      og som sagt, verdt hver eneste krona! har kjøpt sånn nu, og det føles så bra. hadde vært flaut å gå rundt med en fake jakke, for alle som vet kordan de ekte e, ser lett at fake e fake.

    7. synes de som går med fake canada goose kan holde seg hjemme….
      det er litt teit å kjøpe fake når de ikke er varme engang -.-
      Er ingen fan av fake canada goose.
      unnskyld, hehe 🙂 ha en fin dag videre og mange kule outfits ! 🙂

    8. Jeg driter i om det er fake eller ikke, selv har jeg ikke en slik jakke. Hvis folk skal drive og bli sure og furt fordi noen går i fake ting da har de sykt lite og finne på å gidde å bruke energi på, spørr du meg. Folk får gå i det enn vil. Man ser jo nesten ikke noe forskjell uansett, og kvaliteten kan være like god! 🙂

    9. HAHA, kvaliteten kan være like god? spør du meg, så er det du som har lite å gjøre, når du gidder å kommentere på noe du overhode ikke har peiling på, IDA JENSEN !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg