du vet du har blitt bloggavhengig når..

JEG HATER WINDOWS MOVIE MAKER!! Jeg og Therese har redigert på "Må gjøre-videoen" (som forresten blir sykt bra) i flere timer, men windows drittmaker vil ikke publisere den! Men vi jobber med saken.. Måtte bare få ut litt sinne!

Det å være en aktiv blogger (som jeg har vært i omtrent en måned nå), er utrulig tidskrevende, og av og til veldig slitsomt. Alt går i blogg, statistikk, bilder, bloggditt og datt om dagen. Merker at man blir litt gal av hele bloggingen. Det er dager der man absolutt ikke har noe blogglyst, men man føler at man bare MÅ blogge for og ikke "skuffe" leserne. For jeg vet jo selv hvor kjedelig det er å komme inn på en blogg som ikke er oppdatert. Men en bra ting er at jeg har begynt å kle meg litt finere, BARE for å ta outfit bilder. Hahaa, hvor sykt er ikke det da..

OHNO, glemte å barbere meg under armene i dag. Ingen toppblogger kan gå rundt med hår under armene!!:O

9 kommentarer

Siste innlegg