Bilder fra gårdagen!

God søndag kjære lesere!
Er nesten litt flaut å si at jeg våknet for bare en time siden, men herregud så deilig det er med søndager hvor man kan sove så lenge man vil. Da har man ingen forpliktelser, ingen skole, ingen butikker man må stå opp for å rekke and so on. Hadde egentlig planlagt ei rolig hvor jeg skulle ta meg tid til å gjøre lekser, men ting blir så og si aldri som planglagt her i gården.

Som dere vet så var jeg ute en tur sammen med jentene, noe som skjer alt for sjeldent. Kosa meg masse, som alltid! Ingenting er bedre en gode venninner som man kan ha det morsomt sammen med. Jeg danset masse i går og forbrente sikkert flere 100 kalorier. Herlig! Ble tatt en del bilder da.


Hannemor, Therese og meg<3 freaky eyes på Hanne. Hun hadde pyntet seg med linser, hun har egentlig blåe øyner. Hot or not med fargelinser?


Meg og Annepanne<3


Evacuate the dancefloor, nanana! Ser ut som en loner som ikke har noen venner..


Sunniva og meg


Love you both


Rosa neglelakk er fresht!!

Er mange av leserne mine som spør meg om hvorfor/hvordan og hva jeg gjør for å være så brun. Tenkte jeg skulle skrive et innlegg om det litt etterpå. For nå skal jeg ta salto inn i dusjen, deretter lage meg fiskepinner og potetmos til middag, namm! Kroppen min trenger næring.

Hva har du gjort i helgen? Har du hatt en fin helg?:-D

20 kommentarer

Siste innlegg