Hva gjør du for å bli så brun?

Hei 🙂 kan du skrive ett innlegg om hva du gjør for å bli brun. For du er over gjennomsnittet brun!;) – Anonym

Først og fremst må jeg si at jeg er egentlig ikke SÅ brun som dere skal ha det til, for bilder lyver vet dere. Og hvis jeg ser ekstremt brun ut når jeg står med andre, så er det bare de andre som er bleke. Men ja det er flere som lurer på dette. Sannheten er at jeg er avhengig av å ha litt farge på kroppen, året rundt. Jeg føler meg mindre pen når huden min er bleik, desverre. Derfor tar jeg enten sol eller tyr til selvbruning. Har ikke tatt sol nå på snart 3 måneder, så derfor har jeg den siste tiden gått over til selvbruning, noe jeg egentlig ikke er så veldig glad i. Men det er billigere, og ikke minst så er det ikke helsefarlig.

Loreal sublime bronze
Jeg har egentlig ikke så veldig mye peiling på selvbruning, og har ikke testet ut mange. Men denne selvbruningen fra Loreal har jeg brukt i det siste. Smører meg inn med selvbruningen kanskje 1-2 ganger i uken. Den er ikke den beste, men den koster heller ikke så mye da. Den kan bli lett skjollete hvis man ikke er nøye når man smører den på. Det positive er at den tørker fort inn i huden, så du slipper å gå rundt som en stokk i en time for at den skal tørke. Tror den koster 159 kr eller noe sånt, og kan kjøpes på de fleste butikker som selger Loreal. Har du prøvd ut denne selvbruningen, fornøyd? Har du en selvbruning å anbefale?


Guerlain Terracotta sunbronzer
Dette solpudderet fra Guerlain bruker jeg, og det er jeg veldig fornøyd med. Det gir en fin og gylden farge i ansiktet som jeg liker veldig godt. Man blir verken orange eller skjollete av det. Den passer perfekt for hudtypen min. Dette anbefales! Kjøpte det må danskebåten i sommer, men husker ikke prisen. Regner med du får kjøpt det på de fleste parfymerier. Har du et annet solpudder å anbefale?

Solarium
I de periodene jeg tar solarium varierer det veldig hvor mye jeg tar det. Alt fra en gang i måneden til tre ganger i uken. Jeg er altså ikke HELT solavhengig, selv om mange tror det. Jeg har veldig mange pigmenter i huden og blir veldig fort brun, akkurat som resten av familien min. Tar du solarium?

Håper dere fikk svar på det dere lurte på, så hvis det skulle være noe mer så er det bare å spørre. Har forresten hørt at man mister pigmenter av å bruke selvbruning, er det sant?

20 kommentarer
    1. jeg bruker egentlig ikke pudder eller noe jeg, bare litt foundation. Jeg gleder meg alltid til sommeren og syden , for da får jeg brunfargen tilbake :DD:D:D:D:D

    2. jeg har prøvd mange forskjellige selvbruninger på grunn av da jeg danset, og jeg liker helst spray tan da men smak og behag 🙂 veldig fint å bruke krem også om mann har en slik praktisk hanske å smøre ut med, da blir fargen mye mer jevn og fin 🙂

    3. anbefaler selvbruningene fra Piz buin , de er billige, effektive og så lukter de ikke så vondt som mange andre selvbruningskremer gjør når den har tørket! ellers så synes jeg selvbruningen fra lancome er veldig bra , fordi den varer lenge på kroppen uten å dette av!

    4. Hei, liker bloggen din veldig godt men jeg lurer bare på hvor gammel du var da du fikk lov til og ta sol????????

    5. yoooooo!: heihei:) takk for det! Hehe, foreldrene mine liker ikke at jeg tar sol, og hadde det vært opp til dem så hadde jeg ikke gjort det. Men de kan jo ikke nekte meg det:p

    6. Okei seriøst hør på meg på dette. Kjøp selvbruningskremen fra dc-collection!!!! Det er seriøst verdens beste selvbruning! Jeg har prøvd alt som er av selvbruning, tro meg.. Det er ganske mye i flasken og den er utrolig sterk, man blir driit brun bare av å smøre på ett lag og man får seriøst perfekt brunfarge. Husk og bruk fuktighetskrem først da blir resultatet mye bedre:) jeg kjøpte min på Cubus (du må spørre etter den fordi den står helt sikkert bak kassen) jeg vet også at man får kjøpt den på nettet mye billigere, men jeg betalte rundt 400 kr for den, men den er helt klart verdt det! Brunfargen holder rundt 3 uker så man trenger ikke bruke mye av den:)

    7. Den loreal selvbruningskremen syntes jeg er skikkelig dårlig! Den var det hvertfall på meg ;p ble sinnsykt brun etter en gang, så det så skikkelig unaturlig ut og siden man ble så brun fort, så så man tydelig hvor man hadde greid å smøre litt ekstra, haha! jeg foretrekker solarium og syden :D:D

    8. ehm, har prøvd selvbruning noen ganger ja og det ble desverre ikke så bra! jeg blir også veldig lett brun, så det så litt fake ut. pluss at jeg fikk skjolder, veldig også!
      egentlig burde du ikke gjøre det så ofte, fordi det er sant at du mister pigmenter. og da vil det føre til at du kanskje ikke blir så lett brun når sommeren kommer..
      men du? du er veldig pen 🙂 og fin blogg !

    9. jeg tar solarium kanskje en gang i uken:P
      og jeg bruker bare litt pudder:)
      men uansett du er kjempe pen og jeg digger bloggen din!!!

    10. jeg har en flaske fra DC-kollection, og den er kjempe stor !
      jeg kjøpte den på skin tonic, men den kostet 900 kr, men da var det en stor flaske, men det er absolutt verdt pengene !

    11. Jeg har også prøvd den selvbruningen.
      jeg ble orange, den STINKA!!!!!!!! fikk masse komentarer t.o.m. etter jeg hadde dusja mange ganger etter påføring om at jeg lukta rart! den ble ikke sjollete men den rusta av etter noen dager

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg