Svar på spørsmålsrunden del 1

Har sittet i to timer nå og sortert spørsmålene som kom inn. Har valgt å svare noen skriftlig og resten på video, som kommer senere.

Har du kjæledyr?
Nei det har jeg ikke. Tror kanskje det er best, for jeg er alt for lat til å gå tur og sånne ting. Har nok med å passe på meg selv egentlig. Men ikke misforstå meg, jeg liker dyr for det om.

Liker du å svømme?
Nei, jeg hater å svømme. Kan det nesten ikke heller. Synes det er drit tungt.

Hvordan blir du så fort brun? Tar du sol?
Les DETTE innlegge, der tror jeg dere får svar på alt angående det.

Hvorfor snuser du?
Hvem sier jeg snuser?;-)

Hvem er ditt forbildet?
Synes egentlig dette var et vanskelig spørsmål. Hmm, når jeg tenker meg om så har jeg ingen forbildet. Men hvis du tenker på kjendis forbilder så må det bli disse tre damene:
 

Disse tre damene utgjør "The ultimate Woman" sammen.

Hvilken klasse går du i?

10A på kvaløysletta ungdomsskole. Kuuuleste klassen! Blir til å savne alle til høsten.

Kan du samisk, eller er du same?
Hverken kan samisk eller er same (så vidt jeg vet). Ser jeg samisk ut?

Hva er yndlingsfargen din?
Jeg har ingen yndlingsfarger. Kan gå med hvilken som helst farge bare det passer.

Hvor mange søsken har du?
Jeg har elleve søsken, men tre av dem kjenner jeg ikke.

Har du nordlandsbunad?

Jepp, og jeg elsker å gå i den, føler meg kjempefin. Gleder meg til 17. Mai!

Hvor lenge har du blogget?
Jeg opprettet bloggen min 28. september 2009, men da skrev jeg aldri. Har vært en aktiv blogger i ca. to måneder.

Hvorfor startet du å blogge?
Jeg begynte å blogge fordi Therese og Marte var så ivrige bloggere, så jeg ble revet med. Også liker jeg veldig godt å skrive, også ville jeg se hvor mange lesere jeg kunne få.

Tjener du noe på bloggen din?
Nei, ikke annet en de produktene jeg får sponset. Så ingen penger. Men det er jo drit gøy å få gratise ting i posten da.

Liker du noen?
Ja, jeg liker ganske mange.

Har du piercing?
Jepp, i navelen.

Driver du med sport?
Nei, men har drevet med turn i mange år. Angrer enda på at at jeg sluttet.

Spiser du mye?
Det varierer, for noen dager har jeg så mye å gjøre at jeg glemmer av å spise, mens andre ligger jeg hjemme å spiser hele dagen.

Hva synes du om Tromsø?
Jævlig kjedelig by hvor det er kaldt hele tiden. Blir til å flytte her i fra med en gang jeg er ferdig med videregående, om ikke før. Men kommer aldri til å forlate byen helt, for det er jo liksom "hjemmet mitt".

Favoritt program?
One tree hill, frustrerte fruer og gossip girl.

Hvilket redigerings program bruker du til videoer og bilder?
Jeg er så lite teknisk av meg, så jeg bruker noe av det enkleste. Nemlig picasa 3 til bilder og windows movie maker til videoer.

Hvor høy er du og hvor mye veier du?
Jeg er 164 cm over bakken. Vekta er ikke så viktig.

21 kommentarer

Siste innlegg