JEG ANBEFALER….

I.D BareMinerals sitt pudder på det sterkeste!

Er så mange som lurer på hvilken foundation/brunkrem jeg bruker. Alt av kremmer har jeg pakket bort for lengst, for nå bruker jeg bare i.d. BareMinerals, som jeg har gjort nå i snart to år. Jeg er suuper fornøyd pudderet. Det er så lett å påføre, dekker godt og ser veldig naturlig ut (så lenge man ikke overdriver, da kan man ende opp med å se grå ut). Og det beste er at det til og med ikke ser ut som at man har noe makeup på i ansiktet, når man har det. Har fått flere kommenterer som "ååh, du er så fin uten sminke", når jeg har det på. Hehe, det liker jeg!


Jeg bruker fargen Medium Tan for de som lurer.

De har forresten fantastisk brae koster også, de anbefaler jeg også å prøve ut!

MEN den eneste ulempen med i.d. er at det koster litt ekstra (over 400kr i butikken), men absolutt verdt pengene. Men fortvil ikke! Hanne, ei venninne av meg har funnet ei super nettside hvor du kan få kjøpt pudderet for bare litt over hundrelappen. Trykk HER så kommer du direkte dit hvor du kan få kjøpt det.

Har du prøvd ut noen av i.d BareMinerals produkter, i såfall – like fornøyd som meg?
Skal jeg fortsette med anbefalinger som dette?

22 kommentarer

Siste innlegg