SKAL JEG BEGYNNE MED OUTFIT “KONKURRANSE”?

Hei dere!
Tenkte jeg skulle begynne med noe nytt på bloggen. Eller det er jo ikke noe nytt, siden det er mange som har gjort dette før meg, men nytt for meg. Det jeg tenkte var at jeg nå fremover skal ha ukens outfit hver søndag. Ikke av mine outfits, men av DERES! Så det vil si at dere må sende meg bilder på mail av outfitene deres, så kårer jeg ukens outfit hver søndag 😀

Hvis dette skal bli noe av så må jeg få en god del kommentarer på dette innlegget om at dere er interessert i dette, for jeg gidder ikke å gjennomføre dette hvis det kun kommer inn fem mail eller no. Så hva sier dere?:D Vi alle digger jo å se outfits, ikke sant?


Et tips til dere som har lyst til å melde dere på hvis det blir noe av: Outfit som dette jeg har på bildet er kjedelig. Det er bare en vanlig hvit topp og en bukse. Dere må være litt mer kreative enn som så for å kunne bli ukens outfit 🙂

Leave a comment if you are keen på dette :-D!!!

71 kommentarer

Siste innlegg