OUUUUTFIIIIIT

God ettermiddag!
Måtte ta meg et par timer på sofaen, for skolen sliter meg rett og slett helt ut!

 I forminga på skolen så er vi begynt med keramikk(sånn leire), og det ødelegger både hendene og neglene mine. Det er så tørt og ekkelt, og ikke minst drit kjedelig. Har nettopp måttet bade hendene mine i handkrem og klippe av alle neglene mine for de så helt grusomme etter den stygge leira. Fuck me! Jeg som var så stolt over at jeg for en gangs skyld hadde fått litt fine negler. Skolen og leira kan suge meg i rumpa.

Slik så jeg ut i dag..

Her står jeg å nyter solen fra min balkong. I det røde huset bor Therese snupsi, så vi bor veldig nært hverandre.


Sol i øynene, sol i hjertet, sol i sinne, sol bare sol.

Bukse: Vero Moda
Sko: en butikk i Polen
Genser: H&M
Fuskevest: Cubus
Smykke: H&M

Nå skal jeg skrive et innlegg om navelpiercingen min, om det var ondt osv.. Mange lurer.

Hva synes du om ouuuutfitttten min i dag'aaa?

32 kommentarer

Siste innlegg