SVAR PÅ LESERSPØRSMÅL

Jeg venter på at en videoblogg skal bli ferdig lastet på youtube, så jeg svarer bare på noen kommentarer i mellom tiden.


Kommentar: Hei. Jeg leser bloggen din fast, og det virker som du spiser en del godteri (beklager hvis dette ikke er sant, men jeg oppfatter det sånn..) Hvordan greier du og holde deg så tynn da såfall? Hva trener du? :

Svar: Hei på deg:) Hehe, jeg kan faktisk ikke huske at jeg noen gang har skrevet eller lagt ut bilder her på bloggen hvor jeg spiser godteri. Jeg spiser egentlig bare godteri når jeg blir skikkelig sugen på noe søtt, ellers ikke. For jeg er faktisk ikke så veldig glad i godteri. Men jeg spiser ganske usunt, det gjør jeg. Har bare høy forbrenning, for jeg trener heller aldri, bortsett fra når jeg springer til bussen om morgenen:)


Kommentar: Du ligner på en mann og du er stygg.

Svar: Har jeg virkelig glemt å fortelle dere at jeg er transseksuell? Så jeg er jo opprinnelig en mann, så det er ikke så rart at jeg ligner en… okei, tuller!


Kommentar: Hvor ser du paradise på nettet?

Svar: http://www.tv3.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=1581&Itemid=1753&categoryid=1869&videoid=227075 – gleder meg sykt til kveldens episode! Ryktes at en godt likt person må reise hjem i kveld..


Hvis det er noe spesielt du lurer på, spør i dette innlegget!

44 kommentarer

Siste innlegg