Herregud for en herlig dag!

Idag er det strålende vær her i Tromsø, og det blir bare mindre og mindre snø for hver dag. Jeg kan faktisk se asfalten nå, og det gir meg skikkelig sommerfølelse! Regner med dette var den siste dagen uggsene blir sett på mine ben i år, om ikke været plutselig vender om og det kommer en snøstorm, noe som er mye mulig her oppe i nord. Bahh!

Som sagt så er det nydelig vær i dag, og jeg burde egentlig vært på skitur sammen med resten av familien. Men i dag har jeg vært å tatt sol sammen med Therese og Hanne. Gud, det var deilig å få liiitt farge på kroppen. Det trengtes! Nå fremover skal jeg ta sol ca. 3 ganger i uken sånn at jeg blir skikkelig tæææn til sommeren. Me like!




Jeg er sjarmerende, ikke sant?:-)


Nå skal jeg og Therese begynne på MÅ GJØRE VIDEOEN 😀 hihiii. Gleder meg!

Forresten, LIVESHOWET BEGYNNER I 8 TIDEN, BE THERE!!

32 kommentarer

Siste innlegg