Dette er vell et godmorgen innlegg

God morgen sweethearts En uke til med ferie hadde jeg ikke takket nei til, eller?

Men nå er det rett tilbake til den kjedelige hverdagen. Stå opp tidlig, skole, lekser, stress, jobbing, ja you name it. Jeg har seriøst begynt å telle ned dager til sommerferien, for jeg gleder meg så sinnsykt. Det blir ikke noe bedre av at været er nydelig og det siste man vil da er å sitte å pines på skolebenken.  

Se så herlig bilde. Her ser man bare at solen tiner opp snøen så den blir til vann å renner nedover bakkene. HEHE, digger det!

Før jeg løper avgårde, så må jeg takke alle dere som leser bloggen min og som kommenterer! Blir så glad jeg at dere aner ikke. Setter veldig stor pris på hver og en av dere. Og JA, jeg skal lese mailen min når jeg kommer hjem, hihi:-) Vet jeg er sløv.

Forresten, er du en fast leser, innom av og til eller er dette kanskje første gang du besøker bloggen min?

Ha en fin dag på jobb/skole/whatsoever, så snakkes vi senere!

105 kommentarer

Siste innlegg