Finner ingen passende overskift, lol

God ettermiddag lesere♥ Har dere en bra dag i dag?
 
Det har jeg! Bortsett fra at jeg forsov meg i dag. Ble litt skuffet over meg selv, for jeg har inngått en avtale med både lærerne, foreldrene mine og meg selv om at jeg må begynne å legge meg tidligere å komme tidsnok til skolen hver dag. Men shit happens, og jeg har bare meg selv å takke. Måtte jo selvfølgelig se paradise på nettet før jeg la meg i går, for ellers hadde jeg fått slengt alt i tryne på skolen i dag om hva som skjedde i gårdagens episode. Stort samtale emne det der paradise greia.
Siden vi allerede er inne på temaet, hva synes dere om måten Niklas er på for tiden? Synes han har forandret seg fra å virke kjempe snill og koselig, men nå er han jo bare en kåt gris som tar alt han får.

Haha, snakk om å leve seg inn i en serie? Man føler liksom at man kjenner personene, men det gjør man jo egentlig ikke. For man må jo huske på at man ser jo bare 40 minutter av et helt døgn.

Sliter du også med å komme deg opp på skolen?

44 kommentarer

Siste innlegg