Vi får vell kalle det outfitbilder

God dag søtinger!
Det er nesten en skam å bruke speilrefleksbilder og digitalkamerabilder i samme innlegg. Sjekk nå forskjellen på kvaliteten! Gleder meg til jeg får speilrefleks inn i hus.

Det ble dårlig med blogging i går, men det var fordi dagen gikk i ett. Først opp for å reise til byen for å finne kjole eller noe for å ha på meg på jobbfesten. Hadde lyst på noe nytt. Høres kanskje utrolig latterlig ut men jeg hater å bruke samme kjole mange ganger, selv om ingen av kollegaene mine har sett meg i noen kjole i det hele tatt. Vi leitet over alt, men vi fant egentlig ingenting. Bare kjedelig drittbutikker i den byen her. Er ingen som skiller seg ut her i byen, for det er nærmest umulig når det ikke er mulig å kjøpe seg spesielle klær fra andre butikker enn bikbok og veromoda.

Vi satt oss til slutt på cafè for å ta oss en isbit i all leitingen. Bildene er stjelt fra www.tcmn.blogg.no.

Søtt bilde selv om jeg så dæowns ut.


Her prøvde jeg å være litt søt, for jeg vet at mange har kommentert at jeg er litt ekkel på bilder. HAHA, FUN!

Men til slutt så ble jeg så lei at jeg bestemte meg for å kjøpe denne kjolen/toppen/kalldenhvaduvil fra B-young. Den kostet meg 600kr. Jeg hadde egentlig ikke planer om å bruke så mye penger på en kjole, men den er jo utrolig fin da. Veldig stilren og elegant til en svart strømpebukse.


Også hadde jeg disse skoene på meg fra DinSko. Veldig elegant!

Disse bildene får jeg kalle outfitbilder, for jeg fikk desverre ikke tid til å ta outfitbilder i går, for tida gikk i fra og plutselig var sjoføren vår kommet. Sånn er det når man har det gøy. Flere bilder kommer senere når Therese har sendt over.

Hva synes dere om kjolen? Verdt pengene?

33 kommentarer

Siste innlegg