Gårdagens innkjøp – storfornøyd med jakken!

Tuva er alltid litt treeeeg……..

Hadde egentlig planer om å vise dere innkjøpene i går, men ble så trøtt og sliten etter raseri utrbruddet etter paradise episoden at jeg sovnet på et blunk med en gang hodet traff puten. No kidding. Men som sagt, jeg var på litt shopping i går. Jeg hadde egentlig store planer om å kjøpe den blondekjolen jeg viste dere i et par innlegg under til banketten jeg skal på i kveld. Vet ikke om det er rumpa mi som er for feit eller om kjolen bare er egnet for skinny supermodels, men til min fortvilelse så ville ikke blondene dekke til mer en halve stumpen min. Kjolen var så forbanna fin at jeg stod å vurderte lenge om jeg kunne ty til noen lure knep for at den skulle funke, men fornuften tok meg igjen. Kanskje like greit med tanke på at jeg ikke er noe keen på å bli kalt rumpejenta dagen derpå.

Jeg ble utrolig lei meg, så jeg trøstet meg med litt annet…

Synes jeg har vært veldig flink til å spare i det siste, så vil si jeg fortjente dette. Skinnjakken er fra Vero Moda.


Har sett mange bloggere som har blogget om akkurat denne herlige fargen fra H&M's neglelakker. Og det skjønner jeg godt, because I love the colour too!


Crappy kvalitet på bildet, men øredobbene er fra H&M.

Hva synes dere om jakka? Og de andre innkjøpene?

38 kommentarer

Siste innlegg