HANDYWOMAN

Halla sexy bitches!

Har ikke vært noe vanlig chill lørdag i dag, så langt. Ble vekt klokken ti av noen morgenglade foreldre som kom stormende inn på rommet mitt for å begynne å male. Jeg hadde ikke samvittighet til å sove videre da, så jeg måtte jo opp å hjelpe til da. Har ryddet og pakket ut av rommet siden klokken ti, og dere kan jo selv regne ut hvor mange timer det er, for jeg gidder ikke. Shittt azzaa, jeg viste at jeg hadde mye klær, men det tar jo faktisk kaka hvor mye klær det har vært plass til i de skapene.


Slitæn og stygg.

Akkurat nå er rommet helt tomt bortsett fra en sofa og senga mi, men tror jeg har noen bilder på dataen av hvordan rommet mitt så ut før. Det så egentlig ganskje jævlig ut for å være ærlig.

Men, back to work now. Snakkes senere!

23 kommentarer

Siste innlegg