Innskrumpet rosin

Det er ikke en eneste solstråle å se fra himmelen her i Tromsø. Så derfor drar jeg den "bleike" rumpa mi straka vegen bortover til brun og blid nå for å oppbevare den fine brunfargen som jeg har klart å skaffe meg. Og ja, jeg vet at jeg kan få kreft av å ta solarium, og at jeg antagelig blir til å se ut som en innskrumpet rosin før jeg har fylt 30 år. Jeg vet alt det der, så ingen trenger å fortelle meg det. Men jeg lever i god tro om at innen den tid er det funnet opp maskiner som fjerner rynker på 1-2-3, som man kan ha stående hjemme på badet. Haha, håper virkelig at ønsket mitt kan bli realitet for min egen del.


WEBCAM BILDER<3 Har selvfølgelig ikke på meg sminke på disse bildene, siden jeg skal ta solarium.

Speilrefleksen er ennå ikke kommet…

Senere i dag så skal jeg til Katrine, hvor vi skal prøve å ta litt kule bilder. Vi snakket også om at vi skulle lage en videoblogg sammen, men om hva?

Hva vil dere at jeg og Katrine skal gjøre på videoblogg? (helst ikke si sminkevideo osv. for vi vil gjøre noe CRAZY!)

47 kommentarer

Siste innlegg