Leva livet i Gøteborg

Heyhey!! Fikk kjøpt meg nett her på hotellet, så ligger å blogger fra en våt hotellseng. Stemmer, det er seriøst badstu her inne! Har vært 30 grader i dag her i Gøteborg, og det føles ut som at det enda er det, minst. Men jeg klager ikke. Det er herlig!

Men må klage litt. Ble skikkelig skuffet over Gina Tricot i dag. Hadde ventet meg masse herlige sommerkjoler, topper og shorts. Men det var jo ingenting fint som jeg hadde lyst på. Og den baseballjakken i innlegget under var jo ikke noe fin i virkeligheten i det hele tatt. Skikkelig tynt og lørvet stoff. Skuffet? VELDIG.

Her får dere en haug med bilder fra i dag:
Jeg bruker forresten som regel aldri sminke når jeg er på ferie, så må beklage virkelig hvis dere ikke kjenner meg igjen, men dette er meg.  

Parishjul har de også her!

Eller, det heter vell ikke parishjul når det ikke er i paris?


VIP vogn er viktig!

Michelle og Roy tok parishjulet.

Mens jeg og Marlene lå å chilla på plenen…

Også kom det plutselig en gammel mann bort som var veldig beruset. Han lurte på om vi ville være med han hjem for 3000 kr. Vi takket selvfølgelig ja! Han var veldig kjekk.

KØDDAAAA! Vi dro heller på:
Tivoliii♥


Retards..


Pen.


Barnekarusell. Drit kjedelig..


Lille gullet ble sliten så sterke meg måtte bære.


Happy family♥

Nå er det natt. Skal på stranden i morgen å slikke sol til jeg dør.

42 kommentarer

Siste innlegg