Tre fluer i en smekk

Hallaaa bitches! Det er faktisk ganske fint vær ute i dag, og jeg sitter her inne. Er det ikke typisk? Kjenner jeg er alt for lat til å gidde å røre meg ut av døren med det første. Uansett så tørr jeg jo ikke. Hører måsene rope på meg. De er sultne.

Dere vet, vi har jo sommerferie, og da har man ikke tid til å spise både frokost, lunsj OG middag. Så her tar man tre flue i en smekk, og mekke fiskepinner og potetmos. Nammm!

Men, klarte seff å brenne dem. Men de var drit gode for det om:-)

Også appelsinjuice med isbiter<3

Når Therese er ferdig på jobb skal hun komme bort til meg, så skal vi skyte softgun eller noe etter måsene. Har hørt at de får vondt da? Håper det. Kanskje vi filmer, om vi tørr.

88 kommentarer
    1. Vet du at det er maaange jenter i byen (flest fra Kvaløya) som sprer rykter om deg? vet ikke om de er sanne da 😉

    2. Hater måser jeg også. men dere burde ikke skyte på de med softgun, det er dyreplageri, og det er straffbart. dere burde vertfall ikke filme det..

    3. ja , hater måser! en dag da jeg var på tusenfryd og spiste , så var det en som fløy rett i meg! og litt senere stupte den rett i skoen på mamma. haha , hun skvatt!

    4. Jeg har seriøst måseskrekk til tusen , får panikk vær gan g jeg hører de begynner å ehm… lage måselyder , haha off det er fryktelig..

    5. HEi jeg bare lurte på om du bor alene eller noe sånt??? siden ingen er hjemme og lager mat til deg sån som med biffen og fiskepinner og sånt:-)??

    6. måser er ikke farlig, og det hjelper hvertfall ikke å skyte softgunkuler på de. Da blir de enda mer sinte! herregud

    7. Måker er en truet art og derfor fredet i norge.. så sikkert ikke så lurt å legge ut film av dyrplageri, selv om de er irriterende!

    8. Den middagenskombinasjonen så ikke spessielt bra ut (vi bruker ris, ehe), men nå fikk jeg faktisk lyst til å teste det ut 😀 Fargen på dressen din var foresten kjempe herlig!

    9. Tuva,selv om du blir irritert over dem,burde du ikke
      skyte de med softgun viss dere virkelig har tenkt å
      gjøre det..
      Men,ellers elsker jeg bloggen din<3

    10. FYFAEN! du er faen meg syk i hodet, håper så jævla at de måkene eller måser eller hva faen det er spiser deg opp, du skyter faen meg ikke dyr med softgun! hvor idiot i hodet går det an å bli? dyreplageri til tusen. jævla idioter, skal faen meg slutte å lese bloggen deres, for dere er syke i hodet! tenk litt mer på dere selv i morgen, idiotkjerringer.
      og du silje mari; spis plumbo selv, så heller DU sprenger. (hadde ikke gjort noe om du spiste plumbo heller, tuva..)

    11. Fine bilder, jeg har også lik pc som deg :- ) Men det er en ting jeg lurer på,jeg hadde blitt kjemoe glad om du kunne kommentere på en av mine innlegg på bloggen min?

    12. Har akkuratt samme pc’e som deg! Tuller ikke .. Lurte på om du kanskje kunne skrive om pcen om du liker den det som er dårlig også sånt dvr ting. 🙂

    13. ok TAKk for svar:-)<33
      foresten drit kul blogg jeg skulle ønske jeg kunne møte deg men jeg bor i Oslo:-(

    14. Det e ikke så lurt å skyte med softgun etter måsen, de er jo freda. 😉
      Man må jo søke om tilatelse før å skyte dem

    15. du våger ikke , nei , du bare våger ikke og gjøre noe sånt mot et dyr ! jeg begynner verkleg å grina

    16. Skyte måser fordi de plager deg? what the hell Tuva. Har du virkelig ikke bedre å gjøre?
      Er det bare 12 åringer som leser bloggen din eller? Nårtid ble det KULT å skyte softgun på måser? haha, bra liv.
      Åsså er det jo sykt stilig når du sier at du driter i andres meninger. RESPEKT!! Når vi alle vet at du innerst inne bryr deg om hva andre mener om deg 🙂

    17. haha, så mange tåpelige kommentarer her! Skyt måsen og film det! Visst politiet gir dere bot si at det var i selvforsvar så ikke den skulle hakke deg ihjel :p du eier Tuva!

    18. Hei. Hvis måsene er måke, er det straffbart å skyte på de, dere kan få stor båt for dyreplageri. Så vet du/dere det.

    19. Hei Tuva.. Det var jeg som stalket deg. Unnskyld. Jeg mente det virkelig ikke. Men. Jeg kjenner at jeg rett og slett blir forbanna når jeg hører om drapstruslene du legger ut om meg på bloggen din. Du oppfordrer leserne dine til å utrydde familien min. Skal vi måker/måser kanskje komme og utslette hele befolkningen???!??!?!?!?!? Familien din, vennene dine, og dine bekjente. Ikke tvil på at vi måker har kniv på i bakvingen, og oppbevarer haugevis med våpen inni lyktestolpene? Tenk deg om før du skriver slike nedsettende ord om meg. I’ll be watching you. Og tilslutt, ikke legg det ut på bloggen, eller youtube, eller film det, jeg er ikke pr-kåt. Ellers, kan du heller spare de dyrbare softgunkulene til kråkene 😉

    20. Hei! Jeg lurer på hva slags pc du har og hvor du får kjøpt den? Er den bra? Hadde blitt veldig glad om du svarte på dette. Takk! 🙂

    21. Så ekkel du er! Faen, du må være mentalt forstyrret! Av alle ting i verden som man kan finne på; skyte på måser for å leke seg!!! Herregud, voks opp. Du er sykt teit og barnselig, og jeg har absolutt ingen respekt for deg mer. Du oppfører deg som en 10-åring. Skjønner ikke hvordan folk kan bli så ondskapsfulle at de skyter med softgun på helt uskyldige dyr. Og til alle dere DUMME idioter som kommenterer ting som “morsomt azzz!!” og “kullt!!!!”; få noen til å skyte softgun på dere, så kan dere se hvor utrolig morsomt og kult det egentlig er. Tard.

    22. Så fin blogg 🙂 Flott at du ikke har ett tonn med sminke på alle bildene, sånn som veldig mange har ^^, Naturlig pen =)

    23. Heia måken albert!
      Haha, nei men helt seriøst Tuva. For tiden føler jeg at jeg leser bloggen til en 12 åring. Synes du oppførte deg nesten like umodent som de to jentene på kinoen. Hvis du har tenkt til å drepe alt som plager deg, så kommer du ikke til å gjøre noe annet i livet ditt. Dessuten, jeg forstår ironi og humor, men jeg synes det gikk litt over grensen. Akkurat som man sier til småbarn, det er morsomt første gangen, det blir ikke morsomt når man bare holder på og holder på.

    24. detter har ingenting med dette innlegget og gjøre, men jeg tenkte på en ting. Til den nye må gjøre videoen, kan dere kanskje: ta en vepsebolkule(den dere synes har fælest smak) i hvert kinn, og drikk litt saft som dere ikke svleger, for så og tygge på tyggis mens dere synger en sang.

    25. Nå leser ikke jeg bloggen din til vanlig, men serriøst uansett hvordan du er eller om du køddet med å skyte på måkene så er dette dyreplageri!
      Du er en toppliste blogger og burde sette et bra eksempel.
      Man skyter ikke på Måkene fordi at dem plager _deg_. Voks opp kjære deg, dette er noe unge “drittunger” driver på med fordi de ikke har noe bedre å gjøre. Selv om du da fortsatt ligger under den kategorien så burde du fortsatt klare å oppføre deg.
      Måkene har et liv de også, like mye verdt som ditt liv uansett hva du måtte mene å tro.
      Jeg håper du ligger unna måkene, og om du ikke gjør det håper jeg politiet får sett det og at du får bot og rulleblad.
      Skjerp deg lille jente og finn noe annet å bedrive tiden din med enn dyreplageri!

    26. Haha, gøy å lese kommentarene! Følk tar ting så jævla seriøst :p
      Liker bloggen din, Tuva. Keep on 🙂

    27. trodde ikke du var sånn, syns det er litt vell å skyte softgun på de for det att du ikke liker de …

    28. skal bare så slutte å lese bloggen din, du kan jo ikke skyte etter de med softgun, akkuratt som vi som blir irriterte nå på deg skulle gjort det med deg, du hadde vell ikke syntes det var noe særlig, tenk deg litt mer om enne det du gjør hva som er lurt å gjøre eller ikke !!!!!!!

    29. Serøst folkens, det va en kødd, trur dokker virkelig Tuva å Therese e sånn ? Herreverden ta dokk litt sammen, Tuva å Therese e jo helt normale jente å dem går ihvertfall ikke å skyt på måsa med soft gun.. -.-
      Btw : Du har en kjempe fin blogg, å æ digge håret ditt (Y)

    30. Jeg er enig med Lise! Jeg skjønte straks at det bare var kødd, folk burde virkelig tenke seg litt om!? Skjønner jævlig godt at Tuva hadde lyst til å skyte på de, men jeg visste godt at hun ikke skulle det.. Haha, uansett om det er dyreplageri, så er måkene menneskeplagere! Så hadde hun gjort det hadde vi egentlig vært skuls.. Men ingen er jo så dumme som gjør det!
      Bra blogg Tuva, stå på! Du fortjener virkelig å ha plass på topplista ;- )

    31. åherregud , fålk tar alt så jævla særiøst ! tru dåkk virkeli at dæm skyt måsa me softgunn ?! dåkk e særr dom..

    32. disse seriøsa-folka er kule med å si at hun er tragisk. må nesten si at DE er tragiske fordi de ikke tør å fremstå hvem de er og si sin egen mening :L
      – elsker bloggen din, tuva! : D

    33. du ANONYYM !!!!!! Tuva er ikke stygg , ho e driiiit fin.
      + ho har kjempe fine øyaaaa :*
      Fine bilder + æ elske bloggen din og therese sin .
      Æ les din blogg vær ENESTE dag!
      Folk burde skjærpe seg , de tar det så særriøst.
      hilsen en som ELSKER BLOGGEN DIN !!! <3<3

    34. Herregud! Tror dere virkelig at hun skal skytte dem-Hun tuller jo bare litt<33
      ELSKER BLOGGEN DIN<333

    35. Velkommen til mercuryshops, vi lager mange Nike sko fra mange berømte market.Nike Air Force One, Nike Shox, Nike Air Max, Nike gratis, gode priser (spare opptil 80% rabatt), rask levering, gratis frakt, paypal og kredittkort patment, 100% trygg handel! Kjøp skoene dine på mercuryshops, får en god del erfaring med kjøp vil du finne din favoritt, nyte og dele shopping moro

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg