Måsepølser anbefales

HERREGUD!

Jeg kan ikke skjønne at så mange av dere faktisk trodde at jeg og Therese skulle skyte måsene med softgun. Pine de på den måten. DET er dyreplageri. Selvfølgelig skulle vi ikke gjøre det, og uansett, ser det ut som at noen av oss eier en softgun pistol? Nei, det vi gjorde var å fyre på grillen til Therese, også grillet vi måsene. Mer effektivt, og de lider ikke like mye da. De skrek litt, men da kakket vi de bare i hodet med en kniv så holdt de kjeft.

Så lagde vi pølser og koteletter av de.

De var faktisk syykt gode. Bedre enn Gilde sine. Anbefales!

Ble sykt mett, måtte ta meg en lur.

Elenababe reiser til Bulgaria nå om et par timer, god tuuur til henne♥ Håper flyet detter ned. Jeg er så sjalu. Neida, jeg tuller.

Som jeg håper dere skjønner, så elsker jeg å provosere.

Nå skal jeg og Therese spise pizza fra pizzabakeren, så skal vi suse på brun og blid. Snakkes senere♥

– Har du smakt måsepølser før? 😀

76 kommentarer

Siste innlegg