Fem minutter for sen bare..

Jeg og Therese klarte selvsagt å prestere å komme fem minutter for sent i dag. Var selvfølgelig en traktor som lå i 10 km/t over brua, som lagde lang kø, så vi mistet bussen vi egentlig skulle bytte til i Giæverbukta. Er så typisk vårres flaks. Snorre var ikke veldig blid da vi kom travende fem minutter for sent… Er alltid flaut å komme for sent når du må gå gjennom hele rommet, helt bakert til de eneste ledige stolene, og du føler at du blir glodd på hele veien. 

Skole"dagen" varte ikke mer enn 30 minutter eller noe. Greit nok det! Satt bare å hørte på tomprat og fikk utdelt et ark der hvor vi skulle krysse av for hvilket fordypningsfag vi ville ha dette året. Valgene stod mellom samfunnsøkonomi og elevbedrift, og jeg valgte sistnevnte. Lett valg i mine øyne. Vi får vite klassene i morgen, så det blir spennende! Krysser fingrer, tær og alt jeg har for at jeg og Therese får gå i samme klasse 😀

Da vi var ferdig gikk jeg og Therese ned til byen en tur og kikket litt i butikker og satt på Egon for å samle krefter.


SÅÅÅ GLAD FOR Å BEGYNNE PÅ SKOLEN IGJEN!!!!


Not..


Therese <3


Åh, vi er så bloggete! Speilrefleks med begge to. Outfit kommer senere, ciaoo!

– Bruker du å komme mye for sent?
– Hvordan var din første skoledag?

20 kommentarer

Siste innlegg