Litt shopping i dag og..

Dro til byen i dag etter skolen for å kjøpe en jakke på H&M som jeg hadde lagt av. Likte den veldig godt, satt som et skudd. Akkurat passe lang også. I og med at jeg ikke er så veldig høy (1.64) så er det av og til et problem å finne en lang jakke som ikke er alt for lang, og som ikke får meg til å se ut som en gnom. Så denne var perfekt!

499 kr kostet den, men jeg betalte bare halvparten siden jeg hadde sånn kupongkort på H&M.


Det er selvutløseren sin "feil" at jeg ser så brun ut.

Kom selvfølgelig over et par andre ting som jeg måtte kjøpe:

Stort skjerf fra Bik Bok til 199 kr som skal varme meg gjennom vinteren.

Hårfarge, BRUN, nr 4. (Alltid noen som lurer).


Bukse med knappedetaljer på leggene. 49 kr bare!!

Jeg er alt for flink til å bruke penger..

32 kommentarer

Siste innlegg