Fra brunette til blondine

Dere vet Karen, søsteren min? Hun har gått fra nesten svart hår til blondt på veldig kort tid. Alle som har litt erfaring med farging vet hvor mye det sliter på håret. Derfor ble hun med meg hjem etter skolen i dag for å få seg en gratis frisørtime for å friske opp de slitte tuppene.

Ble det ikke bra? Klipte nesten 5 centimer, men det synes ikke så godt på bilde.

Jeg liker skikkelig godt å klippe hår, og gjør det ofte på venninner. Synes faktisk at jeg er ganske flink 😀 Kanskje det var frisørlinjen jeg skulle gått?


Når man skal klippe hår så er det viktig å ha en god saks. Denne har jeg kjøpt på Clas Olson for kun 149 kr. Den er egnet for å klippe hår.

Noen bilder av Karen med blondt hår:

Nytt profilbilde på facebook, sier jeg bare!!!

Karen lekte seg litt med mitt hår og….

– Synes dere jeg var flink å klippe?
– Hva tror du Karen har gjort med håret mitt?

57 kommentarer

Siste innlegg