Gir ikke så lett etter

Heisann.. Ååh, hater slike dager. Forsover meg alltid slik at jeg blir nødt til å forlate huset like stygg som en oppbrukt dokost – morgentryne med null make-up og klær som egner seg best til hjemmebruk på late søndager. Nå som jeg ikke tar sol lengre føler jeg meg ikke akkurat noe mer pen uten sminke, selv om jeg ikke akkurat er blitt noe spesielt bleikere etter bare en uke uten. Men det FØLES slik for sånne solariumsavhengige galninger som meg!
Selvutløseren lyver, er IKKE så brun i virkeligheten!

Apropo solarium, må fortelle noe litt morsomt. Etter skolen i dag så dro jeg, Therese og Mathias først og fremst på Burger King for en trivelig og sunn lunsj. Mathiaspus “insistrerte” på å spandere, så vi takket selvsagt ikke nei. Ser for meg at Burger King-visitene våre etter skolen kommer til å bli en flott rutine framover… Men i allefall, etter det gikk vi innom noen butikker og jeg klarte atter en gang å svi av noen hundrelapper. Jeg tullet bare i går, fra og med har jeg shoppingforbud fram til neste lønning. No kidding! Jada, jeg skal vise dere hva jeg kjøpte både i dag og i går.

Nå snakket jeg meg litt bort her. Etter lunsjen og shoppingen så begynte Therese og Mathias å spekulere på om de skulle dra å ta sol. “Ka med mæ da?”, spurte jeg. Men nei, det brydde de seg ikke om. Så det endte opp med at jeg SATT OG SÅ PÅ at Therese tok sol. Følte meg som den svikeren som i det hele tatt var inne på brun og blid. Jeg har bestemt meg folkens, jeg skal slutte med å ta sol, gir ikke så lett etter!

Gratulerer til deg som orket å lese den lange og super-interessante teksten 🙂

28 kommentarer

Siste innlegg