Resten av bildene fra hårshowet


Mathias says HELLOO ;***


Mathias øver seg på catwalken.


Mathilda med sin guddommelige kjole og frisyre.

Photoshoot på herretoalettet med Mathias og en jeg ikke vet hva heter. De så skikkelig GAY ut, men det var utrolig kult!

Grr, give me some!


Sofie og Marita. Klarer ikke helt å forklare stilen, men elsket den hvertfall!


Love the hair!


Alv-ish?


Denne jenta er born to be a model! Sykt fint ansikt med hår som passer perfekt til. Og ikke minst laaang og slank kropp. Skikkelig modell!


Ida.


Syyykt kult!

Morsom dag, må bare få sagt det igjen. Kult å se så mange crazye frisyrer på ett og samme sted, man vet liksom ikke helt hvor man skal se henne, var så mye kult å se. Det var litt synd at jeg og gruppa mi ikke fikk gå catwalk, det hadde vært helt awesome. Men gruppa mi sin oppgave var å stå i inngangen til selve showet og bare være “utstillingsdukker”. Gå rundt omkring blandt gjestene, posere og være “deilig”. Slik holdt vi på i en halv time, følte meg egentlig utrolig dum. Men sånn måtte man bare ikke tenke, man måtte bare leve seg skikkelig inn i rollen, så det gikk helt supert.

Aff, nå må jeg lese og godkjenne kommentarer før jeg tar kvelden. Har litt av en jobb foran meg. 

– Var det ikke kule frisyrer? 😀

31 kommentarer

Siste innlegg