Jeg har vært skikkelig glad i dag. Mon tro hvorfor?

Har smilt i hele dag. Det er så morsomt å lykkes i noe man virkelig har har jobbet for. Og for dere som lurte, så vant jeg en scooter og et års abonnement på bladet MAG. Jeg er bra heldig 🙂

Har funnet ut at jeg ikke kan spørre dere om hjelp angående jakke, for jeg blir så forvirra. For dere har selvsagt hundre forskjellige meninger, og alle høres fornuftige ut. At det skal være så big deal om hvordan jakke man skal kjøpe, men det er det jo når det er snakk om så mange lapper.

Og til dere som missunner oss her i Tromsø for at vi allerede har fått snø – IKKE gjør det. Lover dere. Hadde nesten glemt hvor jævlig det var å springe til bussen i snøstorm. Vannfast mascara, heii, hvor er du?

Nrk Trøndelag (hvorfor det er Trøndelag må du ikke spørre meg om) er radiokanalen du kan høre meg på i morgen klokken ni. Må legge meg så jeg ikke forsover meg. God natt 🙂

64 kommentarer

Siste innlegg